Bustetroll Skrevet 4. mars 2013 #1 Skrevet 4. mars 2013 Akkurat nå som jeg desperat trenger å legge til et nummer i mobbefilteret, neida, DA skal siden streike. F***!!!
Gjest Ziva Skrevet 4. mars 2013 #2 Skrevet 4. mars 2013 Du fant ut hvordan du fikk blokkert nummere, så bra. Synd at siden er nede da.
Bustetroll Skrevet 4. mars 2013 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2013 Du fant ut hvordan du fikk blokkert nummere, så bra. Synd at siden er nede da. Jaaaa jeg gjorde det. Hehe. Det går ikke ann å blokkere alt da. De kan fortsatt ringe. men det blokkerer sms. Og avsender mottar en advarselssms om at h*n ikke kan sende sms til ditt nr. VELDIG kjekt. Hører til telenors barnesikkerhet. Genialt!
Gjest Ziva Skrevet 4. mars 2013 #4 Skrevet 4. mars 2013 Så bra, men sjekk med nokia om du kan få blokkert nummeret på tlf, så slipper du at de ringer også.
Bustetroll Skrevet 4. mars 2013 Forfatter #5 Skrevet 4. mars 2013 Så bra, men sjekk med nokia om du kan få blokkert nummeret på tlf, så slipper du at de ringer også. Er litt avhengig av kontakt med personen også.. Men å blokkere når vedkommende er full og sender meg stygge meld, det er genialt . Og det er snak om en fyllik, så er ganske ofte. bah
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2013 #6 Skrevet 4. mars 2013 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10101043 Anonym poster: 5d390b0ba8d8fcb4b9474a074338ffcc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå