Rosenberg Skrevet 4. mars 2013 #2 Skrevet 4. mars 2013 Var litt "uggen", reagerte på alt av lukter, voksesmerter i beina, fett hår, løp på do i tide og utide. Mye trøtt og sliten etter jobb. Noen symptomer har jeg fortsatt, men ikke på nært alle :-)
Sikkertforgammel Skrevet 4. mars 2013 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2013 Var litt "uggen", reagerte på alt av lukter, voksesmerter i beina, fett hår, løp på do i tide og utide. Mye trøtt og sliten etter jobb. Noen symptomer har jeg fortsatt, men ikke på nært alle :-) Hvor langt er du nå da? Jeg er ikke kvalm lengre. Er det et dårlig tegn...? Hører så mye om MA at jeg blir litt bekymret. Er 8 eller 12 uker i dag. Har fortsatt ømme bryster da...
Håperpåønskebaby Skrevet 4. mars 2013 #4 Skrevet 4. mars 2013 Klarte ikke kaffe eller lukten av gammel kaffe, ufattelig trøtt og ville bare sove, og begynnende bekkenløsning! Kaffen er lik fortsatt, trøttheten er byttet ut med en enorm følelse av utmattelse og bekkenløsningen begynner å bli ille! Er i uke 22 nå...
CarmaCameleon Skrevet 5. mars 2013 #5 Skrevet 5. mars 2013 Kvalm om jeg var sulten eller sliten, kvalm om jeg ikke spiste før jeg stod opp av sengen, VELDIG trøtt og sliten (sov på det meste 18 timer i døgnet, var veldig glad for å ikke være i jobb da!), hormonell, tungpustet og hetetokter. Nå er jeg 15 uker på vei i morgen, og alt har blitt SÅ mye bedre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå