Gå til innhold

Har dere barnebursdag når barnet fyller 3 år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har flyttet til et nytt sted og jenta vår fyller snart 3 år. Tenkte det kunne være hyggelig å invitere barna i bhg (med foreldre?) i bursdag så blir vi litt kjent med de også:) men er det vanlig blant treåringer eller venter man til de blir fire?

Anonym poster: 67dfc89c241cf86ec302e4f1c6697b9c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror vel det mes vanlige er å vente til 4 år. Før det får barna ikke så mye ut av det.

Skrevet

Vi hadde bare de nærmeste vennene våre (der både foreldre og barn er venner) men det er ganske vanlig med treårs feiring her.

Fin måte å bli kjent på da :)

Anonym poster: bb81d9d966d28bd0b8f55378e500c04f

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Mi jente blir 3 år til våren og det blir ikke ren barnebursdag. Skal invitere noen venninner og naboer med deres barn. Ingen fra barnehagen. Tenkte å vente med det til neste år.

Om dere tenker det er en koselig måte å bli bedre kjent på et nytt sted så er det slett ingen dum idè å invitere til barneselskap :)

Gjest Julia1984
Skrevet

Vi hadde det. Inviterte tre nabobarn

Skrevet

Tror det kommer helt an på barnehagen og de andre der. Her i vennegjengen er det vanlig at de feirer når de er 3 og 4 i de forskjellige barnehagene.. I min er det fra 3 år.. Kunne igrunn vært greit om det var fra 4, men men..

Jeg ville feiret bursdagen siden dere er nyinnflyttet og det er greit å bli kjent med andre.

Anonym poster: a735fc493fa7e20887641bd5d2ac0021

Skrevet

Vi hadde det da gutten vår ble 3 år. Inviterte ikke barn fra barnehagen,men alle barna i nabolaget (et lite nabolage - 7 unger ifra 1-5 år). Var koselig det! Kommer til å gjøre det i år også når han fyller 4 + bestekompisen i barnehagen.

Anonym poster: faa5d99ff431dcca89a5ac9efeca6587

Skrevet

Takk for alle svar:) men vet ikke om jeg ble så mye klokere... Tydeligvis ikke særlig vanlig med bhgbursdag i den alderen. Tror jeg får spørre de ansatte om det er vanlig.

Anonym poster: 67dfc89c241cf86ec302e4f1c6697b9c

Skrevet

Her har de fleste ikke barnebursdag med bhg barn før de er 4 og 5 år.

Vi har ventet til de blir 5 år.

Anonym poster: 19250a443812018a7fda5fb1661083a8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...