Gå til innhold

Trenger anbefalinger til sommerferie i danmark

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har lyst å kjøre en tur ned til Danmark, om Sverige, i sommer.

Noen som kan anbefale steder som er fine for barn på 4 og 8 år? Vi har lyst å leie et lite hus eller en leilighet, nær sjøen, på en koselig plass med fine strender.

Noen erfarne damnarksfarere her som kan tipse oss om plasser?? :-) Gjerne med linker ;-) På forhånd takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Djursland er fantastisk flott. Nydelig natur, trivelige folk og masse flotte fornøyelsesparker og dyreparker i nærheten.

Skrevet

Jeg kan anbefale Odsherred. Har selv sommerhus der.

Det er ikke et veldig turistpreget område, men der er veldig flotte strander og en del turist attaksjoner som blant annet Sommerland Sjælland og Odsherred Zoo.

Odsherred kommune er en lille times kjørsel fra København så det er enklet å ta seg en dagstur dit.

Vår sommerhus legger ved Gudmindrup strand som er en av Danmarks fineste strender. Søk på eks Novasol eller Danbolig

Anonym poster: 9aa3e44661c2f4bccd8fb1f91a4261f3

Skrevet

Hekdiggris :-) Elsker Danmark.

Skrevet

Ebeltoft.

Anonym poster: 758ae72cf70e5eb502f935e48048f5b0

Skrevet

Gilleleije. Perfekt liten by, ca en time unna Køben om en vil på utflukt til tivoli f.eks. Er fantastisk koselig der og strendene er himmelske! Det er det stedet vi alltid vender tilbake til.

Anonym poster: ca8a7c827393cc57f690b328306946f7

Skrevet

Tusen takk for svar! Her var jo flere steder vi må sjekke ut :-))

Skrevet

Slenger meg på og anbefaler Elbeltoft:-) Kort vei til Djurs sommerland og mange dyreparker. Nydelig på halvøya rett utenfor Ebeltoft også, Helgenæs.

Anonym poster: 3788bfc80e0af9847163d66dcddf5b1b

Skrevet

Lite peiling på sommer hus dessverre, men det finnes en del fantastiske campingplasser!

Grenaa strand camping, f.eks.

Anonym poster: 6ce20f8ea7f96abfd4f4e5d41d571311

Skrevet

Hvis dere kjører videre nordover til Jylland (danskebåten hjem igjen?) vil jeg anbefale området rundt Løkken. Fantastiske strender! Har ikke funnet finere noen steder i Danmark. Dessverre kan det være en del vind. Hyggelige småbyer, mange barnevennlige aktiviteter og campingplasser. Også mange sommerhus. Nært Fårup Sommerland som er midt i blinken for barn i den alderen.

Anonym poster: 6ce20f8ea7f96abfd4f4e5d41d571311

Skrevet

Enig med Jylland-kommentaren. Randers regnskov er noe av det fineste jeg har vært med på. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...