Gå til innhold

Reimadress...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er de store eller små i nummer? Har oktoberbaby, bittelitt lang for alderen, og lurer på om jeg skal bestille vinterdress i str 12 mnd eller 18 mnd... og om det er forskjell på disse utover glidelåsen og utseende, evt hvilken som er mest praktisk;

http://lekmer.no/barneklar/yttertoy/overaller/reimatec-dress-baby-temper-m%C3%B8nstret-lilla#.UTPTt1HRHzo

og

http://lekmer.no/barneklar/yttertoy/overaller/reimatec-dress-baby-valence-lyselilla#.UTPUMFHRHzo

Takknemlig for svar! :)

Anonym poster: 7f6465a80e402ffc6d07c36050e86b71

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har litt lang novemberjente, den reimaen hun har er i str 86. Trodde hun måtte ha 92, men den måtte vi bytte siden den var alt for stor. Så den var stor i str.

Men vårdressen jeg kjøpte til henne var annen modell og derav mitt mindre i str synes jeg. Der passer 92 nå.

Endret av Vossafår
Skrevet (endret)

Det er den i ensfarget lilla hun har nå forresten :) Den glidelåsen er kjempegod. Slipper å ha glidelåsen i haka, og som sagt romslig i str :)

Endret av Vossafår
Skrevet

Har litt lang novemberjente, den reimaen hun har er i str 86. Trodde hun måtte ha 92, men den måtte vi bytte siden den var alt for stor. Så den var stor i str.

Men vårdressen jeg kjøpte til henne var annen modell og derav mitt mindre i str synes jeg. Der passer 92 nå.

Tusen takk for svar! Kult nick :D

Skrevet

Reima er stor i størrelsene. Vi pleier alltid å kjøpe dressene litt for store, og vi har alltid kunnet bruke dem 2 sesonger. Vi har en dress som er nesten helt lik den som er hellilla, og vi er kjempefornøyde. Den er romslig, plass til mye klær, barna kommer seg litt imellom og den er ikke stiv og setter noen stopper for aktiviteten :)

Har også en som er nesten lik den som er fargerik (reimamamma), og har ingenting egativt å si om den :) Jeg liker personlig den med dobbel glidelås til de små, da det kan være lettere å kle på dem.

Anonym poster: 5ff20f3410eba2f0a395505b7a7de6d1

Skrevet

Takk for svar! Er det dumt å kjøpe den i lyslilla (typ, vil den fort bli full av flekker)?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...