Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis jeg ringer dem og oppgir inntektene våre, alder, barn etc., kan de da kunne gi meg et konkret svar på om jeg vil få lån også til skolepenger? Har benyttet meg av kalkulatoren deres, og har ifølge den rett på lån og stipend, men den oppgir ikke om man også får til skolepenger (betaling av utdannelse.) Dette må jeg vite 100% før jeg melder meg opp, for det går ikke an å trekke tilbake påmeldingen (nettbasert studie) og jeg har ikke råd uten å få lånet.

Er det kanskje sånn at når jeg ifølge kalkulatoren får vanlig lån og stipend, så har jeg automatisk rett på skolepenger?

Anonym poster: e33eb869335e800fb5cc3f82e821eb2c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror at du har rett på tillegg til skolepenger når du har rett på lån, men de bør jo kunne svare på det her om du ringer dem.

Anonym poster: 312dddf4a8b9a9f8424bc296d031b09c

Skrevet

Jeg tror at du har rett på tillegg til skolepenger når du har rett på lån, men de bør jo kunne svare på det her om du ringer dem.

Anonym poster: 312dddf4a8b9a9f8424bc296d031b09c

Takk for svar. Er det jeg håper på, men de er jo stengt nå så derfor jeg spurte her;) Veldig kjedelig å bestille studier til flere titalls tusen og ende opp uten skolepenger:-s

hi

Anonym poster: e33eb869335e800fb5cc3f82e821eb2c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...