Gå til innhold

Hvor lenge skal dere ha permisjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ha til 23 juni 2014 da er sønnen min 16 mnd,så skal pappan ha 3mnd :),så er begge ferdig når han er 19 mnd,da kommer han mest sannsynlig til og være hos pappan min 1 år før han begynner i barnehagen som 2 og halvt år gammel:) hvor lenge skal dere ha?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal ha 47 uker (frem til slutten av januar 2014), det er det jeg får... etter det er det bare å få pass (barnehage eller dagmamma) til gutten min og begynne å jobbe igjen.

Skrevet

Jeg skal ha 35 uker + 4 uker ferie. Pappan skal ha 12 uker. Vi valgte kort permisjon med full lønn. Deretter blir det tilbake i jobb eller ulønnet perm. Ikke bestemt oss enda :)

Skrevet

Jeg skal ta med 80% lønn, og ha så lang permisjon som mulig da dette sannsynligvis er siste barnet vårt. Kan hende jeg også tar noe uten lønn, hvis vi ikke får det til å gå opp i forhold til barnehageplass. Har også tenkt å jobbe redusert en periode når permisjonen er over. Skal nyte småbarnstiden så lenge som mulig og ha mest mulig tid sammen med mine små så lenge jeg kan. Den tiden kommer ikke tilbake...

Skrevet

Skal ha kort permisjon + litt ferie, så tar far fedrekvoten før jeg går ut i ulønnet permisjon. Skal da være hjemme til barnet er ca 16 måneder. Da begynner han i bhg og jeg forhåpentligvis i ny jobb : )

Skrevet

Oki høres jo bra ut det da:). jeg synes det er mer viktig barnet får tid til og være med familie,men har forstårelse for de som ikke kan det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...