Anonym bruker Skrevet 4. mars 2013 #1 Skrevet 4. mars 2013 Hun er 8 år og har vært forelsket i samme gutten siden første klasse. Nå har han blitt et par med en av venninnene til datteren min. Er vel kanskje litt sterkt å kalle det kjærlighetssorg men hun var trist igår når hun fortalte at han hadde blitt kjæreste med denne jenta. Husker selv min første kjærlighetssorg Var forelska i en gutt som var forelska i venninna mi. Det var skikkelig vondt. Men jeg skulle bare visst hvor mange kjærlighetssorger som ventet på meg de neste årene. Huff og huff.... Anonym poster: 4b1f00b9a07f5571e1d98a921ce33a1b
2005&2010 Skrevet 4. mars 2013 #2 Skrevet 4. mars 2013 Huff, gruer meg til den dagen jenta mi får det, hun er bare 7 år, men har allerede en stor interesse for en gutt i femte klasse. Kjærlighetsorg er vondt selvom man er liten;-) og tanken på tenårene..uff:-(
mylittlecat Skrevet 4. mars 2013 #3 Skrevet 4. mars 2013 Forelskelse og kjærlighetssorg er noe man ikke kan sette alder på. Greit nok, kanskje ikke en forelskelse sitter veldig dypt alltid når man er ung, men følelsene er reelle, og er ikke i tvil om at jenta di har det vondt. Stakkars lille, det var tidlig å kjenne på en av de verste følelsene som finnes
Pixy Skrevet 4. mars 2013 #4 Skrevet 4. mars 2013 Så flott at hun vil fortelle deg det! Det er utrolig viktig at hun føler at hun kan dele den sorgen sammen med deg. Lover bra for fremtiden Som vi alle vet så går det heldigvis over, men følelsene er jo reelle når de står på.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2013 #5 Skrevet 4. mars 2013 Huff, husker selv jeg hadde det! Var "sammen" med en gutt fra 5 til 7 klasse, så ble han sammen med venninna mi. Det var skikkelig vondt Anonym poster: 75badecb4883641c571986445a1f071b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå