Gå til innhold

dere som har ADHD. hvor mange av dere har også barn med ADHD?

Anbefalte innlegg

Skrevet

når merket dere det??

når ble de utredet og fikk diagnose?

Anonym poster: 66fc57fffe8ac7a5b251c880964efbb8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har adhd. Diagnosen står ikke på papiret, men fikk den som liten av fagfolk i aller nærmeste omgangskrets. Min mor og min far hadde riktig utdannelse og erfaring til å håndtere meg på egenhånd så det var aldri noe behov for å få det "nedskrevet". Dette var jo 80tallet og en diagnose på papiret den gang var ikke nødvendigvis det beste...

Et av mine 3 barn har ad/hd. Ikke på papiret enda, men er i gang med utredning. Vi har visst det fra han var veldig liten, men ved å ha det i bakhodet, så har vi håndtert det greit frem til nå. Nå trenger han ekstra oppfølging i skolesammenheng og ønsker selv hjelp med tankekjøret sitt og impulsiviteten sin. Han er mye sliten av seg selv.

Skrevet

Min sønn fikk diagnosen AD/HD i 2 kl. Jeg hadde egentlig ingen mistanke om det før han begynte på skolen. Etter han fikk diagnosen tenkte jeg mye på at vi var veldige like. Jeg ble dermed utredet og fikk diagnosen ADD for 1 1/2 år siden, 33 år gammel....

Anonym poster: 7bdd1d0ee2eebc1edd400a82e0da61c0

Skrevet

Kjenner ei som har det, og begge barna hennes har det også. Ungene ble utredet ilp av de første skoleårene, moren fikk diagnosen som voksen.

Anonym poster: 8749ac392833e23c032b963b8aeee562

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...