Gå til innhold

Dere som har silikonpupper...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ammet 4 barn er det ikke mye igjen i de boobsa her :( har veldig lyst til å legge inn silikon, men ønsker ikke store pupper som lyser silikon. Er det mulig å bare legge inn litt slik at de hengende skinnfillene blir litt mer faste/større, og hvor mye/lite snakker vi om da?

Hvor lang tid har man vondt etterpå? Kan man gjøre alt som normalt eller er det spesielle hensyn man må ta?

Anonym poster: 20459954ad6679a9830a1dfe5ebc9751

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lagt inn det minste som gikk, synes alikevel de ble for store.

Du kan gjøre alt, men må regne med en sykemeldingsperiode på noen uker hvor du har veldig vondt og ikke kan løfte og sånn. Det må jo få tid til å gro.

Anonym poster: dee70e2e2a9b3b3f2a26c631a261e7a3

Skrevet

Jeg la inn silikon for ca 1 uke siden -og jeg er redusert! Oh yes! Du skal ikke løfte noe, 'veive' med armene og generelt være litt forsiktig i 4 uker fra operasjonen..

Jeg la inn mer enn det aller minste alternativet, men det var fordi jeg var pannekakeflat i utgangspunktet. La derfor implantatet under muskelen -hvilket i seg selv gjør rekonvalesensperioden lengre og vondere..

Jeg kan IKKE bære baljer med skittentøy, jeg kan IKKE bakste med fulle middagskjeler, jeg kan IKKE vaske gulv/støvsuge, jeg kan IKKE fysisk fjerne ungene mine fra en ulovlig/uheldig situasjon/setting.. Så ja, føler meg rimelig hemmet.

Jeg vet for lite om implantater til de som har 'tomme hengepupper' annet enn at jeg har hørt at det er vanskeligere å få implantater til å se like fint ut om dama har skikkelig 'heng'. Da hender det at det må brystløft til i tillegg til implantat. Hvilket jo blir en stor operasjon. Vet ikke om alt gjøres på en og samme gang eller om det gjøres i to operasjoner..

Og; dersom ikke operasjonen er medisinsk begrunnet, kun kosmetisk, så får du heller ikke sykemelding i perioden. Det sa iallefall min lege til meg. Du må da belage deg på å bruke feriedager/avspasering etc.

Lykke til med valget ditt! :)

Anonym poster: cda3de5671e3c7bf97d880c7cd2c5214

Skrevet

Jeg la inn silikon for ca 1 uke siden -og jeg er redusert! Oh yes! Du skal ikke løfte noe, 'veive' med armene og generelt være litt forsiktig i 4 uker fra operasjonen..

Jeg la inn mer enn det aller minste alternativet, men det var fordi jeg var pannekakeflat i utgangspunktet. La derfor implantatet under muskelen -hvilket i seg selv gjør rekonvalesensperioden lengre og vondere..

Jeg kan IKKE bære baljer med skittentøy, jeg kan IKKE bakste med fulle middagskjeler, jeg kan IKKE vaske gulv/støvsuge, jeg kan IKKE fysisk fjerne ungene mine fra en ulovlig/uheldig situasjon/setting.. Så ja, føler meg rimelig hemmet.

Jeg vet for lite om implantater til de som har 'tomme hengepupper' annet enn at jeg har hørt at det er vanskeligere å få implantater til å se like fint ut om dama har skikkelig 'heng'. Da hender det at det må brystløft til i tillegg til implantat. Hvilket jo blir en stor operasjon. Vet ikke om alt gjøres på en og samme gang eller om det gjøres i to operasjoner..

Og; dersom ikke operasjonen er medisinsk begrunnet, kun kosmetisk, så får du heller ikke sykemelding i perioden. Det sa iallefall min lege til meg. Du må da belage deg på å bruke feriedager/avspasering etc.

Lykke til med valget ditt! :)

Anonym poster: cda3de5671e3c7bf97d880c7cd2c5214

Takk for svar!

Da er det uaktuelt med det første, i og med at jeg har baby i hus.

Jeg har ikke store hengepupper nei, bruker 75 a i bh:)

Hi

Anonym poster: 20459954ad6679a9830a1dfe5ebc9751

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...