Gå til innhold

Babyting til gutter som tannbørste, flasker osv.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her jeg bor har jeg tilgang på 6 matbutikker i gangavstand. Jeg har vært på alle butikkene og også merket meg dette på andre butikker lengre unna, uansett hvilken butikk det er. Når jeg skal kjøpe tannbørste, flasker, smokker osv til sønnen min som snart fyller 1 år så er det alltid tomt for blått og stort sett tomt for grønt. Alltid er det bare rosa flasker, rosa tannbørster og smokker igjen.(Oftere blå smokker igjen enn resten av tingene). Noen som har peiling på hvorfor det er sånn? Har du merket det der du bor?

Anonym poster: 327e66beedabdd155795b62236d4c7d3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det like mye av alt.

Anonym poster: f4158f5d71c297809d980e961b21b7ea

Skrevet

Det er sikkert sånn fordi de med jenter kjøper alle fargene, men de med gutter ikke kjøper rosa. Da selges det mest av blå og grønn. Selv kjøper jeg rosa til gutten min, ser ikke problemet.

Skrevet

Har ikke tenkt på det, kanskje flere med jenter som velger blå eller grønn, mens de med gutter aldri tar de rosa? Jeg skal jammen meg sjekke på butikken senere i dag.. :) Jeg har forresten mange ganger kjøpt rosa tannbørste til guttene mine. Ser ikke problemet der, men kær derimot.... hadde nok ikke blitt mye rosa der om jeg så skulle hatt jenter. Fææææl farge den der lyse rosafargen.

Anonym poster: 762a14cba094d9f4e393c6e8fa5c4082

Skrevet

Jeg syns det er omvendt. Oftere utsolgt for jentefargene. Men jeg bor i en stor by så flere butikker å velge mellom:-)

Skrevet

Han har rosa tannbørste altså. Det er ikke noe problem. Men han får ikke gå rundt med rosa smokk eller rosa flaske om vi er utendørs. Kall meg overfladisk, men det er min mening;P HI

Anonym poster: aeb0039bf9fe6f71cdd71a48b87d2a61

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...