Gå til innhold

store porer og hudormer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen har noen skikkelig gode tips? Noen som har prøvd selv, ikke bare noe som er hørt eller lest.. Jeg får uren hud av omtrent alt av kremer og produkter, det er jo tross alt ikke naturlig for huden.. Prøvde en krem fra apoteket, men endte opp med å betale 216 kr for å få masse kviser, TOPP. Jeg kan jo ikke bruke Foundation en gang, uten at det syntes kjempegodt pga store porer. Ser jo ut som om jeg flasser.. Trenger tips :(

Anonym poster: 9b370842a18409782f6e2fa364ba654c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen råd, desverre... Sliter med det samme selv.. Men sender en trøsteklem og henger meg på tråden her for å se om det kommrrnoen bra tips :-)

Skrevet

De periodene jeg har hatt uren hud har jeg brukt Tea Tree - serien til Bodyshop (bare ansiktsvasken), peelet litt forsiktig med en vaskesvamp fra samme sted, brukt Aloe Night Cream (får utslett av dagkremen, merkelig nok), og hatt tykt med Tea Tree concealeren på toppen. Ser latterlig ut, men funker. Bruker fremdeles concealeren på enkeltkviser, tar på tykt lag før jeg legger meg.

Hudormer har jeg klemt forsiktig ut, og hatt concealeren på toppen.

Alt fra Body Shop (høres jo ut som det reklamemennesket) :P

Noe annet jeg og har gjort er å bruke ansiktsserviettene til FirstPrice (!), og gni nesen forsiktig med.

Fungerer for meg, iallefall :)

Anonym poster: 3a44ca85ba2db54860c5f8b7cb662ada

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...