Gå til innhold

Noen som har

Anbefalte innlegg

Skrevet

"slanke piller" og anbefale ?

Jeg trener og spiser sunt, men vil gjerne ha en fortgang i vektnedgangen.

Anonym poster: b6fd1fe703bd3b04fd466e891eede553

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du trener og spiser sunt, enten det er lavkarbo eller kalorifattig, så går du ned i vekt. Går du ikke ned i vekt gjør du noe galt og må endre på kosthold og trening. Men om du går ned i vekt så syntes jeg du skal være fornøyd med det og ikke stresse så mye med å gå ned raskt nok.

Vil du gå ned raskere i vekt så annbefaler jeg at du øker på trening og minsker på maten. Slankepiller er bare tull. Desutten må du jobbe med tankegangen din. For å klare å holde deg slank må du ikke bare slanke deg- du må gjøre en livstilsendring! Og der hører ikke slankepiller hjemme!

Jeg gikk ned fra 84 til 69kg på 4 mnd. Jeg la om livsstilen, bevegde meg mere, var streng med kaloriene og trente et par ganger i uken. Hemmeligheten var lett! Trening og kosthold!!! Gjør du det så går du faktisk ned i vekt.

Slankepiller er for de som er for late til å gjøre jobben selv. ;-) Tenk over at det er en grunn til at de aller fleste ikke går ned av slankepiller! Lettvinte løsninger funker ikke. Tenk på det.

Du kan kickstarte vektnedgangen ved å gjøre enda flere endringer i kost og trening. Spis litt færre kalorier og tren litt mere. Jeg lover at resultatene kommer!

Lykke til! :)

Skrevet

Altså, jeg har alt gått ned 30 og har 8 kg igjen. Så de siste ukene har jeg ikke gått ned mer enn 50 gram i gjennomsnitt.

Derfor jeg trenger en liten kick på at det løsner litt.

Men takk for svar =)

Anonym poster: 12bab449d7022e04e9cae7df4576bd4c

Skrevet

Kok vann, sprut litt sitron i vannet og kajannepepper. Det får fart i forbrenningen, passer også som rensekur.

Anonym poster: 6343e7ccbf3b43e19c4cd1202e925b6a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...