Anonym bruker Skrevet 3. mars 2013 #1 Skrevet 3. mars 2013 Forstår at døden er noe vi alle en gang kommer til å "oppleve", men tanken skremmer meg noe jævlig Før jeg fill barn tenkte jeg aldri på dette! Gutten min er nå 4 år og jeg er LIVREDD for å dø fra han! *bank i bordet* Er også livredd for at mine kjære skal dø / noe skal skje med dem. Selv har jeg ingen som.jeg har stått nært som har gått bort, bortsett fra min farfar som desverre døde av kreft for noen år siden Ellers er det ingen som har stått meg nær som har dødd. Livet er så ufattelig dyrbart!!! Anonym poster: 61c0f208020dc252c250aad4b4e14a50
Line-mamma til to herlige Skrevet 3. mars 2013 #2 Skrevet 3. mars 2013 tenk det at døden vil oss ikke vondt. syns selv at døden kan virke meningsløs men trur på en måte at sjelen lever videre. kjærligheten i mennesket å de vi er glad i lever videre. trur ikke du skal tenke så mye på det, vi vet jo ikke hvordan det blir men det er jo engang sånn livets gang er.. lev å nyt det du har og forhåpentligvis de mange mange år å ting du skal oppleve:-) døden er ingenting å tenke på..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå