Gå til innhold

en gang utro.. alltid utro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere noen gang funnet ut at deres partner har vært utro?

Har dere ordnet opp med lovnad om at det aldri skal skje igjen, for så å finne ut at det skjer/har skjedd igjen?

Anonym poster: ab8f0d088372832f8424e711c541d517

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eksen min var utro og ga han ikkr sjansen til å gjøre det igjen. For min del er det en dealbreaker. Klarte ikke tanken på å være i samme seng med han igjen.

Men tror helt klart på uttrykket...men selvsagt kommer det an på

Anonym poster: 842697065ede9c64a0b1792168e31f03

Skrevet

en gang tyv , alltid tyv.

en gang løyner, alltid en løyner.

en gang utro. alltid utro..

ligger noe i det serru ;-)

Skrevet

Det gjør nok det. Ser ut som jeg blir lurt gang på gang.

Anonym poster: ab8f0d088372832f8424e711c541d517

Gjest lykkeliggift
Skrevet

Trenger det ikke nødvendigvis gjøre.
Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Nei, det stemmer ikke.

Men det er et typisk DiB/Barn-i-magen-fenomen - gjør man noe dumt, vil man i følge mange her inne fortsette å gjøre dumme ting. I virkeligheten er det vel heller sånn at mange har gjort noe dumt en gang og lært av det.

Skrevet

Nei, det stemmer ikke.

Men det er et typisk DiB/Barn-i-magen-fenomen - gjør man noe dumt, vil man i følge mange her inne fortsette å gjøre dumme ting. I virkeligheten er det vel heller sånn at mange har gjort noe dumt en gang og lært av det.

Mener du det aldri stemmer?

Skrevet (endret)

Trenger det ikke nødvendigvis gjøre.

somregel.. du vet har du sjelt en gang så vil du alltid være en tyv selv for den ene gangen du stjal.

samme med utroskap...

har du vært utro , så vil det aldri gå over. du har faktisk driti deg så ut , at du vil alltid ha vært utro, selv den ene gangen. så derfor , en gang utro - alltid utro !

Endret av villapersille
Gjest yrild
Skrevet

Jeg vil tro at de aller fleste kunne vært utro hvis lvet "ble" sånn, men at mange ville lært av det og ikke nødvenigvis vært utro igjen.

Notorisk utro menn eller kvinner derimot tror jeg ikke kommer til å plutselig forandre seg fordi de har møtt "den rette".

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Ikke nødvendigvis sant. Kommer nok an på flere faktorer..

Men jeg hadde ikke gitt han sjansen til å verken bevise eller motbevise teorien, jeg da...

Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Nei, det stemmer ikke.

Jeg vil si at utrykket "En gang utro, alltid utro" aldri stemmer fordi det ikke er sant at man alltid kommer til å fortsette å være utro om man en gang har vært det.

Men at det er noen som er notorisk utro er en annen sak.

Skrevet

Nei, det stemmer ikke.

Jeg vil si at utrykket "En gang utro, alltid utro" aldri stemmer fordi det ikke er sant at man alltid kommer til å fortsette å være utro om man en gang har vært det.

Men at det er noen som er notorisk utro er en annen sak.

Men da motsier du egentlig det du sier. Når går det fra å være en lite uskyldig utroskapting til å bli notorisk.

Tror menn som har vært utro eller damer for den saks skyld kan lett gjøre det igjen hvis de blir lett tilgitt eller ikke oppdaget. Er de da notoriske eller?

Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Jeg motsier ikke meg selv. Hvor har du det i fra? Og ikke vil jeg påstå at utroskap er lite og uskyldig heller. Utroskap er noe dritt. Men det er ikke nødvendigvis slik at man alltid kommer til å være utro om man har vært det en gang.

Notorisk utro vil jeg kalle det når man er utro gang på gang, uansett om man blir oppdaget eller ikke og gjerne med flere forskjellige.

Skrevet

Min x var utro, "tilgav" han og han var utro mange ganger på de årene vi var sammen.

Min mann har aldri vært utro, å vi er nå på 9. Året.

Anonym poster: 112ba1ee9217412755dad3d615c7cd14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...