Anonym bruker Skrevet 3. mars 2013 #1 Skrevet 3. mars 2013 Har truffet en mann og i løpet av kort tid har vi nok blitt ganske forelsket Men jeg føler meg som en fjortis jo!! (Jeg er 33) Usikker på om jeg sier rette eller feile ting, lurer på hva han virkelig tenker, lurer på om han tenker på meg når jeg ikke er med han, bruker evigheter på å bestemme meg for hvilke klær jeg skal ha på meg når jeg skal treffe han..Tenker på han absolutt hele tiden,blir jo helt sliten av det! Og det er sikkert mer,men jeg kommer ikke på det,for han tar all plass i hodet mitt Flere ting man gjør/føler i rusen av forelskelse?? Anonym poster: c686cfbd66f7ee4cbc111b27af1f59d3
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2013 #2 Skrevet 3. mars 2013 Huff ja, det er slitsomt å være forelsket! For å være helt ærlig så er jeg glad den heftige forelskelsen har lagt seg, jeg foretrekker det trygge og stabile, jeg elsker min klippe Jeg har vært så forelsket at jeg ikke klarte å si et fornuftig ord på flere uker (pratet kun om HAM, venninnene mine var drittlei av meg), euforisk glad hvis jeg fikk en søt melding, helt nede i kjelleren hvis jeg ikke fikk svar på mld innen så og så lang tid, alt annet enn å være sammen med ham var kjedelig og meningsløst.... Huff, det var utmattende :-O Anonym poster: f72c0cab82e738ca0a04d3bc022c6b17
Caprica Skrevet 3. mars 2013 #3 Skrevet 3. mars 2013 Hehe i enhver voksen fornuftig person gjemmer det seg en usikker fjortis :-)
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2013 #4 Skrevet 3. mars 2013 Er der nå selv. Alt som rører seg i hode mitt har stortsett noe med han å gjøre Vi har ikke møtt hverandre enda, bare skrivd til hverandre leenge og om alt mellom himmel og jord. Han kommer til meg på fredag og jeg gru/gleder meg helt fryktelig! Begynner å skjelve nesten bare jeg skriver om det Ser for meg alt som kan skje og hva vi skal prate om, er redd for at vi ikke klarer å snakke sammen face2face og føler meg som du sier som en fjortis igjen. Lenge siden jeg har vært singel og forelsket så det er en helt merkelig følelse! Men i og med at det jo er slutt mellom meg og barnefar så er det jo veldig vanskelig også, for jeg vil ikke inn i noe nytt nå- vil være singel- men vil ikke gi slipp på denne fine mannen.. Vil heller ikke at det skal bli sånn rebound drit Anonym poster: 553b670eef8269779efcf12e65371283
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 3. mars 2013 #5 Skrevet 3. mars 2013 Men det er jo så kjekt! Selvom vi har alle disse bekymringene om hvilke klær vi skal ha på, hva vi kan/ikke kan si, tro man har blitt dumpet fordi man ikke hører noe på 2 døgn, så er det ganske deilig å ha disse sommerfuglene i magen, syns jeg da Jeg har også truffet en, og jeg har kjent på mange følelser de siste ukene - positive og negative. Nå er det snart et år siden jeg ble singel, men jeg har lyst å gå forsiktig frem og bare ha en kjæreste leeenge uten å bli samboere. I hvert fall 1,5-2 år Nyter å bo alene og å ha mitt eget sted sammen med jenten min, og det skal nytes leeenge!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå