Gå til innhold

Dere med jenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker de mye smykker og armbånd? Hvor gamle var de da dere begynte å la de bruke det? Ser mange bruker det fra de er babyer. Mulig jeg er en smule hysterisk, men jeg er redd for kvelningsfare.

Anonym poster: b842b25c3bd45a644621b00be70ee275

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mi har brukt smykker fra hun var lita, men hun sover aldri med dei. Jeg er og redd for kvelning, selv om det skal mye til med ein smykke.

Anonym poster: 11952c1be8bbd10b5bc3be4f04073a55

Skrevet

Nei, det bruker de lite. I barnehagen har de aldri fått lov til å ha på seg smykker og armbånd.

2. klassingen bruker fortsatt ikke det på skolen. Dvs, hun bruker hårspenner og hårstrikker. Men halskjeder får hun faktisk ikke lov til å ha på seg. Hun er aktiv ute i friminuttene, og jeg tenker vel som deg på kvelningsfare ved sklia etc. Men det er overhodet ikke noe problem. Hun maser ikke, og trenger ikke å pynte seg for å gå på skolen.

Anonym poster: 1d82c55356063dec6285b7a7e128255a

Skrevet

Bruker kun smykker i besøk, aldri i barnehage. Vil tro at dersom større barn henger seg opp, så vil kjedet ryke?

Skrevet

Bruker det ofte, hun er 2,5. Brukte det ikke som baby, men når hun ble ca 2år, begynte hun å bruke det ofte. Da er hun så stor at smykke ryker om det sku sette seg fast....

Skrevet

Hun bruker det bare når vi pynter litt ekstra. Aldri til hverdags. Hun er 2,5 år. Har gjort det slik siden hun var baby.

Skrevet

Brukt smykke siden de var baby, både gutt og jente.

Anonym poster: aa22cd8e1d95ac9b356ad4aa2f9349cf

Skrevet

2 åringen bruker kjeder i bursdager, 11 åringen bruker smykker nesten som hun vil.. Men store øredobber får hun ikke bruke på aktiviteter, skole.

Ingen sover m smykker.

Anonym poster: 72ee8858d4964469c8bc5f80417cf0d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...