Gå til innhold

Reise med fly alene med babyen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan får jeg med meg alt når man skal ha med både stor vogn, bilsete, reiseseng i tillegg til koffert med klær for en liten uke?

Anonym poster: 48eb9d1b2ed3b64f3a1da34e915ae731

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må du ha reiseseng med? Høres utrolig tungvint ut når du er alene

Anonym poster: 7b0a79b9973c8a94f6ab578c7f24131a

Gjest yrild
Skrevet

Du har ihvertfall med en god bæresele (feks Manduca) til babyen så den kan "henge" på deg og du har armene fri til hva det nå skal være. Ellers så sørger du for at du har noen som følger deg og henter deg på flyplasser.

Utrolig hva man klarer faktisk :-)

Hvorfor skal du ha med stor vogn?

Skrevet

Drit i reisesenga!

Ta med en bæresele, så når du entrer flyplassen så legger du bilstolen, veske og diverse i vogna og sleper kofferten med den andre :)

Gjest yrild
Skrevet

Hvis du har bagvogn og babyen er så liten så ville jeg droppet reisesengen og latt babyen sove i vogna. Hvis ikke så ville jeg hatt med en god trille istedenfor den store vogna.

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Baby i bilsete, bilsete i barnevogn og reiseseng under vogna. En hånd til vogna og en til bagasje (evt dytte med magen og bagasje i begge hender, been there, done that) . Såre skuldre og sliten og svett, men det går ;)

Skrevet

Han er straks 1 år og har bare Emmaljunga mondial sportsvogn... Skal besøke pappan min som ikke har ekstra seng til barnet... Derfor må reisesenga være med. Jeg har ergo bæresele. Han har for liten bil til alt det der... hehe

Skrevet

Hvor gammel er babyen? Reiseseng hadde jeg ikke tatt med. Er ungen tor nok kan den ligge i vanlig seng, er den liten nok kan den ligge i bagvogn?

Har reist mye alene med mye bagasje, du er jo bagasjetraller på flyplass du kan hive alt på, og du får jo masse hjelp også om du trenger det. Blir du fulgt til flyplass og møtt etterpå? Da er jo mye egentlig gjort.

Anonym poster: 24fbec5fd153e983150229517b19421c

Skrevet

Da hadde jeg bedt faren min kjøpe en reiseseng til vi kom så evt betalt tilbake. Koster ikke mye for en reise seng på jysk ol.

Så hadde jeg fått noen til å følge meg inn på flylassen så jeg kunne sende vogna og bagasjen. Hatt babyen i bæresele og hatt bilstolen med på flyet. (Hvis det er lov fremdeles, eller spurt pappa om han kunne låne en bilstol av noen mens dere var hos ham).

Og bedt pappa møte oss ved bagasjeutleveringen

Anonym poster: 5ed4fd968235beb5709aa5ecef2134d1

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Du kan jo også sjekke feks på FB om noen har reiseseng å låne bort der faren din bor. Og bilstol. Jeg fikk låne bilstol av noen som hadde to biler en gang.

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Eller spør her på Dib ;)

Gjest yrild
Skrevet

Eller spør her på Dib wink.png

God idé :-)

Kjenner ikke faren din noen med små barn.

Vi har fått låne bilseter, vogner og reisesenger mange ganger av utrolige mange mennesker som vi ikke kjenner (ikke fra Dib da ;-))

Skrevet

Hehe så snille de var da:) Pappa begynner å bli en gammel mann som ikke kjenner småbarnsfamilier lenger;P hehe

Skrevet

Hehe så snille de var da:) Pappa begynner å bli en gammel mann som ikke kjenner småbarnsfamilier lenger;P hehe

Men han kan kjenne noen med barnebarn.

Skrevet

Hadde gladelig kjøpt en reiseseng og plassert der, behøver ikke koste så mye og den kan jo selges. Kan brukes til ungen er 3-4 år og du skal kanskje besøke pappaen din flere ganger med barn?

Jeg og søstra mi har kjøpt en vogn vi har hos foreldrene våre, og de har selv kjøpt bilsete og en reiseseng. Jeg skal snart dit alene med 2-åring og 4-åring, og planlegger kun å ta med en trille for bruk på flyplassen, rett og slett for å få med meg 2-åringen ;) Så blir det koffert og en sekk med håndbagasje. Utfordringen er bilsete til 2-åringen da, det mangler de. Skal jeg være alene på flyplassen tror jeg ikke jeg får det med... Så skal sjekke om noen har til låns.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...