Gå til innhold

GI MEG STYRKE!!! (Trenger motivasjon - hjeeeelp!!!)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er supergodt i gang med både kostholdsendringer og trening, og har tatt av meg ca halvparten av det jeg vil ned i vekt. Normalt sett har jeg ingen problemer med å holde meg unna snacks og søtsaker, men idag er jeg SÅÅÅ sugen på no godis !!!! I skapet ligger både chips, sjokolade og diverse smågodt/pez/kjærlighet på pinne, og jeg får vann i munnen bare av tanken på dette! Hadde jeg hatt viljestyrke nok til å begrense meg, hadde jeg gladelig tatt litt. Men jeg er redd jeg kommer til å frådse i meg så store mengder at jeg får svindårlig samvittighet en vondt evighet etterpå - og dét er det jo virkelig ikke verdt !!!!

HJEEELP MEEEEG - jeg trenger SÅÅÅÅRT motivasjon!!!! :-/

Anonym poster: 7c228af087ad8601ebba38e7c4ee4205

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klarer du å heller spise et godt måltid mat?

Skrevet

Hvorfor i all verden har du slike fristelser liggende i skapet??

Anonym poster: a0e370c66d241e56ba5ee49b21bc7b0d

Skrevet

Jo..kan jo spise mat, men er jo egentlig ikke sulten! Bare skrekkelig, skikkelig fysen!! :-P

Og hvorfor jeg har slikt i skapet? Fordi vi har barn i hus som har fått lørdagsgodt både av oss og av besteforeldre, men som de ikke har spist opp. Gidder IKKE å kaste i søpla fra helg til helg, bare fordi jeg ikke klarer å styre meg... Er jo strengt tatt ikke mitt da, kanskje DET burde være motivasjon nok??? :-P ;-)

HI

Skrevet

Det er ikke verdt det, angeren som kommer etterpå er lei.

Skrevet

Kast det som frister deg eller puss tennene dine!

Anonym poster: 4106eedb350cb8795f26e898d2fd903a

Skrevet

Pusse tenner er en god ide. Men nå har verste suget gitt seg uansett, bare av å sitte her og etterlyse motivasjon... :-D

Tusen takk, ALT hva man kan bruke DB til.. ;-)

Godt å vite at jeg både har viljestyrke til å klare slike turer med super-fristelser, OG at jeg faktisk HELT fint overlevde å la være også... hehe.. ;-)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...