Gå til innhold

Hva er tidlige tegn på bekkenløsning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i 1.trimesteret, men har litt smerter i underlivet, akkurat sånne smerter som når man i barndommen slår seg nedentil når man prøvde å kjøre med guttesykkel med ramme. Hadde det ikke slik i mine tidligere sv.skap. Tegn på bekkenløsning?

Anonym poster: 37bae9053fb0133ac8126c556d23956a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo være det vettu. Ingen sv.skap er like. Bekkensmerter kan oppstå tidlig. Som regel mitt første svangerskapstegn.

Anonym poster: 5b6bdb15772a6fbdaa189006637bf20b

Skrevet

Uff, nei, hva som helst bare ikke bekkenløsningsplager...men takk for svar... Hi

Skrevet

Det har ikke blitt ekstremt for meg i mine forrige svangerskap, men jeg frykter at det blir verre denne gang

Kjenner det som vondt bak i korsrygg/rumpe, strålinger nedover låret og ikke minst vondt foran. Kjennes ut som en merkelig svie i skambenet...

Anonym poster: cb48954652bcda5fad9e295cdf1e9e40

Skrevet

I begynnelsen så kjente jeg det som om jeg hadde vært på lang sykkeltur på helt nytt sete, eller som du beskriver det: slå seg på gutteramme. Jeg har slitt veldig med symfyseløsning :-(

Kom deg til fysioterapeut/be om bassengtrening så fort du kan!

Skrevet

Det gjør faktisk vondt kuun når jeg går...jo større skritt, jo mer kjenner jeg det. Det er inne i skjeden, ligner på muskelsmerter...Hi

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Der forklarte du det veldig greit! Ramle på stanga....

Fikk det sånn i uke 15, er uke 22 nå og er mer eller mindre sengeliggende. kom deg til fysioterapeut med en gang!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Det begynte med kun vondt når jeg gikk her og, men nå gjør det vondt uansett hva jeg gjør. Håper ikke du blir like hardt rammet...

Skrevet

Huff, liker ikke det jeg leser nå. Er 2.gangsfødene og skjønner etter lesing på nett at jeg har fått bekkenløsning. Er i uke 15. Hat kjent det litt noen uker, men tenkte det skulle gå over. Nå har det blitt verre. Smerter som om jeg har falt på sykkel som dere sier, og nedover lysken/lårene. Men, vet noen hva som fungerer best: Fysio eller kiropraktor?

Og, er det sånn at når man er aktiv/jobber og kjenner smerter- bør man roe seg ned og slutte med aktiviteten eller bare kjøre på...? Er det stor fare for å streve med dette etter fødsel også..?

Stakkars de som gjør det! Jeg er ikke klar for verre bekkenløsning....

Skrevet

Jeg har gått både til fysio og kiropraktor. Be om henvisning til fysio fra fastlegen, så vurderer fysioterapeuten om du også trenger kiropraktor. Jeg har slitt mye med låsninger, og har hatt god hjelp av begge deler.

Anonym poster: 860bfce676a32d99eedec980c019b15e

Skrevet

Å nei, da har jeg kanskje også bekkenløsning! Og jeg erc3.gangs, ble ikke rammet av det før. Omg! Takk for svar til alle sammen. Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...