Anonym bruker Skrevet 3. mars 2013 #1 Skrevet 3. mars 2013 Har en jente på 3 år, og jeg er mer sint enn glad. Hun irrirerer meg grenseløst og jeg har idag klikka hvertfall ti ganger... Helvettes trass.. Anonym poster: bcf634ae12af5a7441411b441994dbf6
*Lissi* Skrevet 3. mars 2013 #2 Skrevet 3. mars 2013 Ja, da kan du glede deg til hun blir tenåring Hjelper ikke klikke hver gang hun tester grenser. Noe må man bare overse, eller la gå forbi i det stille. Er iallfall mine erfaringer. Om hun feks. hyler og skriker fordi hun vil ha kjole i bhg. Ikke den kjedelige buksa og genseren du har funet frem; javel, la henne få viljen sin. Tror man bør velge kampene sine med omhu. Hilsen en med to tenåringer og en som er midt i "3 års trassen"
beibilykke Skrevet 3. mars 2013 #3 Skrevet 3. mars 2013 Ååhh. Kjenner meg litt igjen.. ! 3ÅRINGEN min kan gjøre meg gal!!men vær konsekvent og ikke gi etter for mas og trass!! Da blir det jo bare værre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå