Gå til innhold

Jeg har null tålmodighet lenger...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en jente på 3 år, og jeg er mer sint enn glad. Hun irrirerer meg grenseløst og jeg har idag klikka hvertfall ti ganger... Helvettes trass..

 

Anonym poster: bcf634ae12af5a7441411b441994dbf6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, da kan du glede deg til hun blir tenåring ;)

Hjelper ikke klikke hver gang hun tester grenser. Noe må man bare overse, eller la gå forbi i det stille. Er iallfall mine erfaringer.

Om hun feks. hyler og skriker fordi hun vil ha kjole i bhg. Ikke den kjedelige buksa og genseren du har funet frem; javel, la henne få viljen sin. Tror man bør velge kampene sine med omhu.

Hilsen en med to tenåringer og en som er midt i "3 års trassen" ;)

Skrevet

Ååhh. Kjenner meg litt igjen.. ! 3ÅRINGEN min kan gjøre meg gal!!men vær konsekvent og ikke gi etter for mas og trass!! Da blir det jo bare værre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...