Gå til innhold

Er dette morsomt, eller tragisk??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"GO FUCK YOUR SELF!!"

ehhh....så jævlig tragisk dame

Anonym poster: c00b8d2878ade8099b67aa82e3d2979a

Skrevet

Umoden og tragisk,

Anonym poster: c5581ff8aa0ac730e0e17e1682a17e15

Skrevet

Jeg kjenner meg igjen, synes ikke hun var tragisk i det hele tatt. Jeg forstår at det er litt ironisk og synes hun skriver på en morsom måte.

Anonym poster: dc6b1808cac9844322afd5ff0b3ff299

Skrevet

Ingen av delene?

Ikke spesielt festlig, ikke spesielt kontroversielt.

Anonym poster: de53c259a619891296c7528868cdd0c9

Skrevet

Men dere som svarer.. Dere har kanskje ingen sv.plager?

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Jeg forstår budskapet hennes, men for min del litt....harry?.. skrevet :P

Go fuck yourself? Sier man sånt når man er voksen?

Skrevet

Det er ikke tema det er noe galt med, men måten hun skriver på. Ikke spesielt flink eller morsom.

Denne derimot er det snert i. Den er god :)http://frokenmakelos.com/graviditet-er-ingen-sykdom/

Skrevet

Skumleste bare igjennom ... det virker jo som hun selv synes at hun har noe veldig viktig på hjertet. Jeg er kanskje ikke helt overbevist ;)

La oss sette det på "hun-er-ganske-ung-og-et-barn-av-sin-samtid-og-sikkert-litt-hormonell"-kontoen :)

Skrevet

Med unntak av en del skrivefeil så synes jeg faktisk hun skriver forholdsvis bra innenfor den sjangeren hun har valgt (kåseri). Dersom man overhode ikke har humor kan jeg forstå at det hun skriver framstår som tragisk, men må må nesten lese en slik tekst ut i fra sjanger, og der er ironi og sarkasme vesentlig. Joda, det må enda en del øvelse til, men det er da ikke så ille dette her. Dere som er så kritiske, hvorfor mener dere at det hun skriver er tragisk?

Anonym poster: 09080d60cacf2952a134a66710e5ebe8

Skrevet

Skumleste bare igjennom ... det virker jo som hun selv synes at hun har noe veldig viktig på hjertet. Jeg er kanskje ikke helt overbevist ;)

La oss sette det på "hun-er-ganske-ung-og-et-barn-av-sin-samtid-og-sikkert-litt-hormonell"-kontoen :)

og jada: kastet opp i tre måneder, bekkenløsning og humørsvingninger som ville gjort en tenåringsjente sjalu ;)
Skrevet

Det er ikke tema det er noe galt med, men måten hun skriver på. Ikke spesielt flink eller morsom.

Denne derimot er det snert i. Den er god smile.pnghttp://frokenmakelos...r-ingen-sykdom/

Tror hennes budskap var det samme. Fikk litt medfølelse for jenta jeg og synes ikke skrivemåten hennes er så veldig tragisk. Litt morsom faktisk.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Vel, etter å ha vært tilnærmet sengeliggende nå i 7 uker pga ekstrem bekkenløsning med gangvansker (ja, jeg må ha hjelp til å kle på meg) så har jeg igrunnen lyst å si det samme til de som mener jeg må ta meg sammen. Men det ER litt i overkant harry språkbruk for min del...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...