Hringariki Skrevet 3. mars 2013 #1 Skrevet 3. mars 2013 Moduler som kan brytes opp og brukes foran feks peiser (a la babydan park-a-kid) eller en tradisjonell kvadratisk en? Hva har/hadde dere, og var dere fornøyd?
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2013 #2 Skrevet 3. mars 2013 Har tradisjonell kvadratisk som kan brukes i 2 høyder. Vet ikke om park a kid har regulerbar høyde, men det er høydereguleringen som er avgjørende her for at vi er fornøyd Anonym poster: b2a31f817d40852bc800157d381cd233
Hringariki Skrevet 3. mars 2013 Forfatter #3 Skrevet 3. mars 2013 Park-a-Kid har ikke regulerbar høyde, men "dør" man kan åpne....Syns det er så vanskelig å se for meg hva vi helst vil ha.
Musemorbr / Skrevet 3. mars 2013 #4 Skrevet 3. mars 2013 Vi har babydan og er kjempeglad i den. Nå er den peisgrind, men den var i bruk i 1,5 år som lekegrind/lekeområde. Det var veldig god plass i den, mye bedre enn i de fleste andre jeg har sett. Jeg satt ofte inni den selv, spesielt i starten da gutten sto mye og øvde på å gå. Praktisk som bare det.
Hringariki Skrevet 3. mars 2013 Forfatter #5 Skrevet 3. mars 2013 Vi har babydan og er kjempeglad i den. Nå er den peisgrind, men den var i bruk i 1,5 år som lekegrind/lekeområde. Det var veldig god plass i den, mye bedre enn i de fleste andre jeg har sett. Jeg satt ofte inni den selv, spesielt i starten da gutten sto mye og øvde på å gå. Praktisk som bare det. Altså en sånn mangekantet park-a-kid?
Hringariki Skrevet 3. mars 2013 Forfatter #7 Skrevet 3. mars 2013 Ja, en sånn en. Med teppebunn og port. Takk! Da tror jeg jammen jeg går for en sånn
Hringariki Skrevet 3. mars 2013 Forfatter #8 Skrevet 3. mars 2013 Ehm, min kjære spør om barnet ikke potensielt sett kan løfte opp grinda og krabbe under Jeg ble svar skyldig, gitt..
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2013 #9 Skrevet 3. mars 2013 Man knytter teppet fast i grinda. Den er genial. Brukes også som hytte til de store barna. Anonym poster: d0f214e13365bb12ee180764ba9c26a2
Musemorbr / Skrevet 3. mars 2013 #10 Skrevet 3. mars 2013 Ehm, min kjære spør om barnet ikke potensielt sett kan løfte opp grinda og krabbe under Jeg ble svar skyldig, gitt.. Teppebunnen er godt festet, så det går ikke. Desuten tviler jeg på at dere ville fått en SÅ sterk baby. En annen fin greie med denne er at bunnen kan tas vekk, lekegrinda tas med ut, og plasseres i gresset. Vi har ikke hatt behov for det, men jeg kjenner noen som har brukt den sånn. Man får også kjøpt leketelt til å tre over, så den vil kunne brukes lenge, hvis man vil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå