Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Moduler som kan brytes opp og brukes foran feks peiser (a la babydan park-a-kid) eller en tradisjonell kvadratisk en? Hva har/hadde dere, og var dere fornøyd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har tradisjonell kvadratisk som kan brukes i 2 høyder. Vet ikke om park a kid har regulerbar høyde, men det er høydereguleringen som er avgjørende her for at vi er fornøyd :)

Anonym poster: b2a31f817d40852bc800157d381cd233

Skrevet

Park-a-Kid har ikke regulerbar høyde, men "dør" man kan åpne....Syns det er så vanskelig å se for meg hva vi helst vil ha.

Skrevet

Vi har babydan og er kjempeglad i den. Nå er den peisgrind, men den var i bruk i 1,5 år som lekegrind/lekeområde. Det var veldig god plass i den, mye bedre enn i de fleste andre jeg har sett. Jeg satt ofte inni den selv, spesielt i starten da gutten sto mye og øvde på å gå. Praktisk som bare det. :)

Skrevet

Vi har babydan og er kjempeglad i den. Nå er den peisgrind, men den var i bruk i 1,5 år som lekegrind/lekeområde. Det var veldig god plass i den, mye bedre enn i de fleste andre jeg har sett. Jeg satt ofte inni den selv, spesielt i starten da gutten sto mye og øvde på å gå. Praktisk som bare det. :)

Altså en sånn mangekantet park-a-kid?

Skrevet

Ja, en sånn en. Med teppebunn og port. :)

Skrevet

Ja, en sånn en. Med teppebunn og port. :)

Takk! Da tror jeg jammen jeg går for en sånn :)

Skrevet

Ehm, min kjære spør om barnet ikke potensielt sett kan løfte opp grinda og krabbe under :P Jeg ble svar skyldig, gitt..

Skrevet

Man knytter teppet fast i grinda. Den er genial. Brukes også som hytte til de store barna.

Anonym poster: d0f214e13365bb12ee180764ba9c26a2

Skrevet

Ehm, min kjære spør om barnet ikke potensielt sett kan løfte opp grinda og krabbe under :P Jeg ble svar skyldig, gitt..

Teppebunnen er godt festet, så det går ikke. Desuten tviler jeg på at dere ville fått en SÅ sterk baby. :P En annen fin greie med denne er at bunnen kan tas vekk, lekegrinda tas med ut, og plasseres i gresset. Vi har ikke hatt behov for det, men jeg kjenner noen som har brukt den sånn. Man får også kjøpt leketelt til å tre over, så den vil kunne brukes lenge, hvis man vil. :)

Skrevet

Jeg er solgt! :) Takk, damer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...