Gå til innhold

Bursdagsgave til 3 år gammel gutt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er lille snupp bedt i aller første bursdag. Hva i all verden kjøper man til en gutt som blir 3? Hva slags prisklasse legger man seg på?

Det er ikke noen vi kjenner godt fra før, så syns det er litt vanskelig..

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker ikke så godt "tulleting". så jeg ville gått for en bok, puslespill eller et annet enkelt spill. Alernativt fargeblyanter og ark. Dette er noe stort sett alle barn i den alderen liker og foreldrene også ,)

Skrevet

Har alltid bare gitt penger i barnebursdager då spesielt i bhg det er maks beløp på 50 kr å du får ikke rare tinga til 50kr då er det betre å gi penger som di kan spare å heller kjøpe enn større ting ;)

Skrevet

Jeg har altid tenkt at i barnebursdag er det en gave fra et barn til et barn = en liten ting økonomisk sett.

Jeg fikk rimelig sjokk da eldstejenta vår startet å gå i barnebursdager og folk ga gaver på 100 kr ++. Jeg har lært meg å kjøpe småpresanger når det er salg. Ofte ting som litt kule tegnesaker, hobbyting, små leker. Jeg holder meg helst rundt 70 kr (synes ikke jeg kan gå så mye lengre ned siden alle andre her går andre vegen, men helst ville jeg ned på 50kr). Jeg tenker at det ikke er så farlig om det er super kvalitet eller en liten ting. Spenningen ved å pakke opp og få en gave av kompisen sin er viktigere. - og ofte blir barna uforholdsmessig glad for noe plastikkjuggel. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...