Februargullet2013 Skrevet 3. mars 2013 #1 Skrevet 3. mars 2013 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10114381
Miss Impatient Skrevet 4. mars 2013 #2 Skrevet 4. mars 2013 Og i dag døde den lille gutten.... Så meningsløst! Det som skulle bli starten på en liten familie, og så ender alt før det får begynt.... Tårene bare triller her:-(
Februargullet2013 Skrevet 5. mars 2013 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2013 uff han klarte seg ikke nei,så trist
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 5. mars 2013 #5 Skrevet 5. mars 2013 Kjør forsiktig alle sammen. Alt for mange uansvarlige langs veiene dessverre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå