Anonym bruker Skrevet 3. mars 2013 #1 Skrevet 3. mars 2013 Badekar størrelse 130x70? Er det veldig lite? Får man i det hele tatt plass? Klarer barna å kose seg i det? Jeg skal ha et sånt badekar, for jeg har ikke plass til større Anonym poster: 765baa03c2f8dc2658ec8e608f5e3d4d
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2013 #2 Skrevet 3. mars 2013 Jeg har. Barna koser seg! Jeg derimot, drømmer om et stort hjørnebadekar.. Anonym poster: 98c5a055d4958a5ca4da2506a5394468
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2013 #3 Skrevet 3. mars 2013 Men du får plass til å nyte et bad? Jeg og drømmer om hjørnenadekar! Anonym poster: 765baa03c2f8dc2658ec8e608f5e3d4d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå