Anonym bruker Skrevet 3. mars 2013 #1 Skrevet 3. mars 2013 Trives dere? Vil dere anbefale byen til potensielle nyinnflyttere? Vi ønsker oss til Østlandet og aller helst et stykke unna Oslo/Akershus. Sandefjord virker så idyllisk:) og jeg ser på finn at man kan få mye hus til 4 milllioner Anonym poster: 36ca23edb47d4361ecaf2210a45a34b9
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2013 #2 Skrevet 3. mars 2013 Jeg er innflytter i Sandefjord og stortrives. Bor i ett herlig nabolag, og det tror jeg har mye å si uansett hvor du flytter. Vi bor ikke i ett nytt byggefelt med mange småbarns familier, men gamle hus og gamle og unge mennesker. Veldig god blanding, så ganske rolig samtidig som det er lekende barn i gata. Grei barnehage dekkning i kommunen er det også. Skolene er så som så, vi får helt ny skole til høsten og det gleder vi oss til. For skolen her er ikke bra, men den nye blir super fin. Og den skal bli åpen på kveldstid også, for de ønsker det skal bli ett bygg for nærmiljøet. Ikke bare for barna midt i skoletiden. For meg som er innflytter var det litt vanskelig å bli kjent med folk, men det gikk seg til. Virker som sandefjordingene holder seg litt for seg selv, og vi nyinnflyttede er litt skumle. Men med unger så ordner det seg greit, tar bare litt lenger tid. Så bli med på dugnader, arrangemanger og slike ting for å komme litt nærmere folk er mitt tips. Anonym poster: 83b895d1601a2a7326309173e297feb1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå