Gå til innhold

Viktig melding!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tangerudbakken går i reprise en halvtime tidligere enn det pleier, altså klokken 19.00 i kveld på TvNorge.

Da vet dere det! :)

Anonym poster: 2f8a166e16bc55390164e9c58e7858e2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk:) Liker og se på det :)

Skrevet

Jeg flytter heller de kaklende undulatene inn i stua om jeg vil ha skurring i ørene ;)

Skrevet

Jeg flytter heller de kaklende undulatene inn i stua om jeg vil ha skurring i ørene ;)

SÅ frekk!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonym poster: 1aef4fcc07236dcbc01294be84036eff

Skrevet

SÅ frekk!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonym poster: 1aef4fcc07236dcbc01294be84036eff

Fy og skam til meg!

Skrevet

Enig!

Skrevet

Liker du ikke sexystemmen til Herr Andhøy?

Skrevet

Blir ikke full tenning der nei.

Skrevet

Anonym sposter: 2f8a166e16bc55390164e9c58e7858e2

Skamme seg, Elsker Livet :D Tenk å tillate seg å kritisere Jarle-gutten som vi alle (??!) er så glade i - det går min taco-tråd en høy gang. Jeg er rystet ... i skammekroken med deg - og det sporenstreks!

Klaps på lanken sin fra MammantilNurket :)

Skrevet

When you're good you're good, but when you're bad you're even better. ;)

Skrevet

Jeg flytter heller de kaklende undulatene inn i stua om jeg vil ha skurring i ørene wink.png

Skamme seg, Elsker Livet biggrin.png Tenk å tillate seg å kritisere Jarle-gutten som vi alle (??!) er så glade i - det går min taco-tråd en høy gang. Jeg er rystet ... i skammekroken med deg - og det sporenstreks!

Klaps på lanken sin fra MammantilNurket smile.png

En klaps på lanken var på sin plass, jeg skammer meg! Skal aldri gjøre det igjen.

Skrevet

Jeg flytter heller de kaklende undulatene inn i stua om jeg vil ha skurring i ørene wink.png

Skamme seg, Elsker Livet biggrin.png Tenk å tillate seg å kritisere Jarle-gutten som vi alle (??!) er så glade i - det går min taco-tråd en høy gang. Jeg er rystet ... i skammekroken med deg - og det sporenstreks!

Klaps på lanken sin fra MammantilNurket smile.png

En klaps på lanken var på sin plass, jeg skammer meg! Skal aldri gjøre det igjen.

Godt, godt. Nå håper jeg at du fikk deg en lærepenge :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...