Anonym bruker Skrevet 3. mars 2013 #1 Skrevet 3. mars 2013 Jeg vet om en mann som var utro mot kjæresten sin fra absolutt første dag og i 3,5 år. Elskerinnen hans fortalte dette til kjæresten hans da hun fant ut at elskeren hennes hadde hatt kjæreste i nesten alle åra de hadde holdt på(kjæresten var også godt gravid da forholdet til elskerinnen ble avsluttet). Mindre enn et år etter at dette ble kjent for kjæresten til mannen, var hun igjen gravid.... hva tenker dere om dette? Kan kjæresten til denne mannen virkelig vite hva som har foregått og ønske å fortsette samlivet med ham?? Eller har mannen løyet, manipulert og bagatelisert hele opplegget for å beholde henne? Jeg tenker at en jente som fortsetter et forhold der mannen har vært utro fra dag èn og over så lang tid med den samme jenta, er utrolig feig og mangler totalt respekt for seg selv (og barna for den saks skyld). Jeg tror at ingen egentlig vil ha en sånn mann. Da er han vel et annet menneske enn hva man trodde? Anonym poster: b965fe76ffaaaa3ac5f6237a4a458862
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2013 #2 Skrevet 3. mars 2013 Jeg trur han har lurt ho til å tru at alt bare er oppspinn og at dem derfor fortsatt er sammen. Kan ikke tenke meg at NOEN vil han en mann som puler på andre. Kan ikke skjønne at noen kan finne på det heller jeg da. Skal en ikke være superforelska med ny kjæreste da? Tenker vel ikke på andre da... Jeg hadde definitivt sparka han på hue og ræva ut med èn gang! Kunne aldri stola på mannen igjen etter noe sånt, skjønner ikke hva det er med dem som tar sjansen på det. En som er utro over så mange år med en og samme jente, har vel hatt følelser for begge og fått i pose og sekk, usikker på hvem han skal ende opp med. Jeg hadde blitt kvalm av å tenke på det fysiske sviket og at han hadde pula på noen andre, sjøl om jeg trur det psykiske sviket hadde vært det værste. Er enig i at den jenta ikke kan ha det minste respekt for seg sjøl, høres ut som ho blir manipulert og han er kanskje ikke snill med ho heller. Eller dem er begge redde for å være aleine, skal "vise vedren" at det ikke stemmer osv... Eller ho skal vise elskerinna at "jeg vant". Anonym poster: c7cfcd4813d15639fc46e62a57a277b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå