Gå til innhold

Babyverden.no, grotesk side?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Grotesk er vel å ta litt i, men en side med alt for mange skremmende innslag som ikke alltid passer for oss gravide. Er langt ifra redd for å føde, men vurderer likevel å holde meg unna den siden der nå i innspurten.

Anonym poster: 16e29cf45718a8555ad8165c79434e36

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ok

Anonym poster: cc915ea113186e813f77f80cd5633d01

Skrevet

Grotesk er vel å ta litt i, men en side med alt for mange skremmende innslag som ikke alltid passer for oss gravide. Er langt ifra redd for å føde, men vurderer likevel å holde meg unna den siden der nå i innspurten.

Anonym poster: 16e29cf45718a8555ad8165c79434e36

Jeg synes den siden er fantastisk, bra at noen vil vise oss flere sider av det å være gravid eller føde slik at vi vet hva som kan skje og kan være forberedt. Dessuten er det nye forumet helt fantastisk, derfor er tilbringer jeg nok aller mest tid på Babyverden fremfor her.. Er stort sett bare innom her og leser litt..

Skrevet

Jeg får nyhetsbrev derfra og DE er demotiverende de! Det er jo et knippe artikler som er anbefalt å lese, antar jeg. Hvorfor skulle de ellers sende dem til meg?

Inntrykket jeg sitter igjen med er at de fleste får en form for alvorlig revning, misdannelser ved baby, skrekkhistorier om fødsler som nesten gikk galt og utrolig mye om sykdommer og plager, før og etter fødsel.

IKKE koslig å få prenta inn, uke etter uke. Jeg er førstegangsfødende og har ingen i nær omkrets som har født baby, så jeg vet jo ikke hva jeg kan forvente.

Har kommet fram til at jeg mest sannsynlig blir sittende i rullestol etter fødsel med en form for revning og antageligvis kommer jeg til å mislykkes med ammingen. Overdriver ikke, detter er hva jeg faktisk tror kommer til å skje, selv om jeg håper sykt på at jeg og babyen klarer oss :( Er også redd for av barnevernet skal ta babyen utelukkende fordi ejg er alenemor, som blir sittende i rullestol...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...