Anonym bruker Skrevet 3. mars 2013 #1 Skrevet 3. mars 2013 I dag har jeg fått sove så lenge jeg ville! Mannen sto opp med ungene etter en søvnløs natt. Og nå når jeg sto opp tok ham de med seg ut Men nå kjenner jeg at jeg savner dem litt, hehe... Skal ikke være lett! Tror han må få seg noe action i kveld som takk for hjelpen Anonym poster: 6cc5912f000d016d15daf80f9ed37db3
Mamma til tre gutter Skrevet 3. mars 2013 #2 Skrevet 3. mars 2013 Hehe... Nyt det... Mannen min er også veldig flink og ta med seg desto eldste, nesten litt for flink,for eg sitter ofte i helgene alene men babyen... Er jo godt, men er jo kos at hele familien er samlet også...
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2013 #3 Skrevet 3. mars 2013 Ja, nyt det. Her sto jeg opp med ungene, selv om gubben skulle gjøre det. De var sultne og ville ha frokost. Han ligger ennå og snorker, til tross for nydelig vintervær osv. Tipper han står opp til femmila og setter seg foran tv og roper hysj til alle som lager lyd :-p Anonym poster: e0ff5ee9053c5720d697a7f7fe5c2bd3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå