Gå til innhold

Himmel, for en luksus!


Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg fått sove så lenge jeg ville! Mannen sto opp med ungene etter en søvnløs natt. Og nå når jeg sto opp tok ham de med seg ut :)

 

Men nå kjenner jeg at jeg savner dem litt, hehe... Skal ikke være lett!

 

Tror han må få seg noe action i kveld som takk for hjelpen :P

 

Anonym poster: 6cc5912f000d016d15daf80f9ed37db3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe... Nyt det... Mannen min er også veldig flink og ta med seg desto eldste, nesten litt for flink,for eg sitter ofte i helgene alene men babyen... Er jo godt, men er jo kos at hele familien er samlet også...

Skrevet

Ja, nyt det. Her sto jeg opp med ungene, selv om gubben skulle gjøre det. De var sultne og ville ha frokost.

Han ligger ennå og snorker, til tross for nydelig vintervær osv.

Tipper han står opp til femmila og setter seg foran tv og roper hysj til alle som lager lyd :-p

 

Anonym poster: e0ff5ee9053c5720d697a7f7fe5c2bd3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...