Gå til innhold

Nå begynner det å bli virkelig!


Amabolla

Anbefalte innlegg

Fikk brev i posten om at jeg er innkalt til ord. UL 15. April, og at jeg er ikke hiv positiv o.l. Da er man igang igjen da:)

 

Jeg var på 1.sv.kontroll denne uken og livmoren lå mellom uke 11 og 12. Lavt blodteykk(som vanlig). Det var på 104/56. Tidlig ul på onsdag! Jeg kjenner jeg er veldig glad for at jeg skal det, føler meg i litt for bra form til å faktisk tro på at der er noe...

 

 

Hvordan er ståa hos dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det gikk litt mer opp for meg da brevet med fødeplass og UL dato kom i posten ja ..

 

Var på tidlig UL mandag denne uken og det var helt herlig.. Så en liten aktiv krabat der inne på hele 7 cm <3 Kjempe deilig å se livet, ikke minst å høre det lille hjerte slå :)

 

I motsetning til deg har jeg følt meg helt forjævlig.. Migrene til de 1000 og kvalm som en karusell :( Trodde at det hele kanskje var over siden jeg plutselig ble i så fin form så da var det ekstra godt å få bekreftet liv :) Nå gleder vi oss bare til høsten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig, tja vet ikke helt, men jeg føler det er temmelig virkelig nå etter ultralyd på tirsdag(12 uker), i tillegg merker jeg jo at magen vokser, selv om den ikke synes enda. Så hjelper det jo på å snakke om det da. Gleder meg masse til høsten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...