Gå til innhold

Idiotsikker selvbruning??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på spa-hotell med en haug venninner neste helg, og det hadde vært kost og få pyntet litt på denne skummetmelk-farga huden min...!!! Vil ikke ta sol når jeg er gravid for sist fikk jeg pigmentfkekker!!

Har aldri prøvd selvbruning før, derfor må den være IDIOTSIKKER, og helst ikke forsvinne med en gang jeg går ned i vannet ;-)

Tipd??

Anonym poster: c30d5a4e0899634c4e1056ad823f14bf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tips!!! Heter det ;-)

Skrevet

Spraytan på en salong bør du gå for. Alt annet er man ikke garantert et bra resultat med. Det finnes noen som gir veldig lite farge om gangen som er ok, men når du er veldig hvit fra før og må ha litt mye farge for at det skal bli en forskjell tar det for lang tid når du skal på tur allerede neste helg.

Anonym poster: e2b6b40c32eef950863a81ac93d6129f

Skrevet

Har jo hørt at det finnes masse fint i selvbruning nå som man lett kan gjøre hjemme... Og det var ikke snakk om sånn "2 uker i syden"-brunfarge jeg ville ha, det ser jo bare helteit ut ;-)

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Lenge siden jeg har prøvd selvbruning nå...Personlig synes jeg Garnier sin var bra, lett å påføre og forsvant også ganske jevnt. St. Tropez sin er også smart, men den ble for mørk for min smak. Med den ser du med en gang fargeresultatet. Eventuelt Dove sin fuktighetskrem med litt selvbruning hvis du bare vil ha litt farge på en forsiktig måte. Start noen dager før med å skrubbe hele kroppen, spesielt tørre partier, og overdoser med fuktighetskrem. Et par sånne runder forbereder huden godt, slik at du får jevn farge, den blir jo mørkere der du er tørr.

Vær obs på albuer og knær (jeg har bare på bittelitt her), og vask hendene godt etter bruk. Det er så fælt med brune håndflater og brun mellom fingrene og på neglebåndene hehe...vask gjerne underveis også. Og om du sprayet, vær obs på at du tråkker i det som faller ned på gulvet, jeg ble helt mahognybrun under fotsålene en gang, hahahaha, så ikke ut!!

Skrevet

Du har jo st tropez sin fuktighetskrem som gir gradvis mer og mer farge. Jeg har brukt den og synes den er kjempefin. Og resultatet kan du jo bygge på.

Om du vil ha idiotsikkert burde du nok velge noe med farge så du ser at du har fått det jevnt :)

Dior sin er veldig bra :) og den synes iallefall jeg er idiotsikker. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...