Anonym bruker Skrevet 3. mars 2013 #1 Skrevet 3. mars 2013 Ser dette ok ut eller burde jeg variere litt mer, evt tips. Mandag- fiskeboller i vit saus. Potet. Tirsdag - pytt i panne med speilegg Onsdag - Grandiosa (dårlig tid den dagen) Torsdag - fiskepinner og potet Fredag - taco Lørdag - hjemmelagd pitapitsa. Søndag - lapskaus Anonym poster: f82e6fa9b79ba75a2effaf89bff3cdcf
koalita Skrevet 3. mars 2013 #2 Skrevet 3. mars 2013 Tja, hvis alt er heimelaga ser det bra ut, men hvis pytt i panne, lapskaus, fiskepinner og fiskeboller kommer enten fra frysedisken eller fra en boks så ville jeg nok revurdert litt en eller to dager til der du lager noe fra "bunnen"?
smurfis Skrevet 3. mars 2013 #4 Skrevet 3. mars 2013 Om det er bra kommer helt an på hvordan du lager det. Det kan være veldig bra, eller veldig dårlig..Er grønnsaker med i planen din?
Gjest thricane Skrevet 3. mars 2013 #5 Skrevet 3. mars 2013 Ser dette ok ut eller burde jeg variere litt mer, evt tips. Mandag- fiskeboller i vit saus. Potet. Tirsdag - pytt i panne med speilegg Onsdag - Grandiosa (dårlig tid den dagen) Torsdag - fiskepinner og potet Fredag - taco Lørdag - hjemmelagd pitapitsa. Søndag - lapskaus Anonym poster: f82e6fa9b79ba75a2effaf89bff3cdcf Hvis jeg skulle endret noe: mandag, byttet fiskeboller ut med kokt lettsaltet torsk. Tirsdag, lag pytt i panne fra bunnen av, går fort, kok opp ekstra poteter på mandag som du bruker, bruk go og mager kjøttpølse, hakkete tomater med løk som saus. Onsdag, ville aldri hatt Grandiosa som fast middag uansett hvor dårlig tid, da hadde jeg heller gått for grovt brød med karbonader ( her har du bra utvalg ) går enda raskere. Torsdag, fiskepinner er faktisk ikke så ille som mange tror, bare sjekk bak på pakkene at de lages av fiskefilet. Findus bruker ren fisk (ikke hest :-P)
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2013 #6 Skrevet 3. mars 2013 Jeg må applaudere at du er i gang med planlegging!! Det er kanskje forbedringspotensiale på innholdet, men du er i gang! Så finner du ut etter hvert at det finnes mange bra oppskrifter som både er sunne, raske og gode. To dager med fisk er også bra:) Siden du spurte om det så ok ut, så er jeg enig med forslagene til thricane. Anonym poster: 08644c6873d8cd356bb717a1434ac8dc
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 3. mars 2013 #7 Skrevet 3. mars 2013 Sånn pitapizza...ser for meg at det blir så seigt...hvordan er det? Bruker dere frosne eller «ferske»?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå