Gå til innhold

Peddis

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke hva nicket ditt skal bety, men jeg vet hva det virker som. Pedofil. Slike vil vi ikke ha her inne. Mente du ikke å hete det, bør du skifte nick.

Anonym poster: a45ef3489bd9923d70f6998331ef1674

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å hjelpes meg, skjerp deg a!

Skrevet

Pedofil var ikke det første jeg tenkte på¨ihvertfall. Jeg tenkte på padder og så for meg at nicket var grønt...

Anonym poster: c8baca0c993106949868bc7988fb57c5

Skrevet

For normale mennesker er ikke dette noen naturlig konklusjon.

Ped-forstavelsen betyr "barn." Som i PEDagog, PEDiater (og jada, PEDofil - men det er passe sykelig å ha det som primærassosiasjon).

Anonym poster: 71f5bdf33db5b9e5ea45382b61edf674

Skrevet

Jeg tenkte pedagog jeg....

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Hetregud, slutt å lage og svare på dine egne innlegg, Peddis. Du er bare så utrolig barnslig. Hvor mange ganger må jeg si a anonyme innlegg er kodet? Altså hi og siste innlegg her er samme kode...

Skjønte forresten det var du som opprettet innlegget til å begynne med... SPAR DEG!

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Hetregud, slutt å lage og svare på dine egne innlegg, Peddis. Du er bare så utrolig barnslig. Hvor mange ganger må jeg si a anonyme innlegg er kodet? Altså hi og siste innlegg her er samme kode...

Var ikke samme kode likevel ser jeg. Vedder uansett på at det er du som har opprettet emnet, typisk deg. Snakker om at jeg kjeder meg...

Skjønte forresten det var du som opprettet innlegget til å begynne med... SPAR DEG!

Skrevet

Tenkte pedagog med engang jeg..

Skrevet

Tulling.

Gjest Kira bjeffer
Skrevet

Man begynner jo å lure når HI svarer seg selv i #4.

Skrevet

Ikke er jeg HI, ikke er jeg denne Peddis og ikke er innleggene kodet likt.

Paranoide nisser, ass.

Skrevet

Ikke alltid det er nok å kikke på de tre-fire siste tall/bokstaver i koden ;-)

Forøvrig tenkte jeg også pedofil før jeg tenkte pedagog da jeg så nicket.

Heslig ord, uansett!

Anonym poster: 1e5270961cd143879c3253a5a54a17c6

Skrevet

Ikke er jeg HI, ikke er jeg denne Peddis og ikke er innleggene kodet likt.

Paranoide nisser, ass.

Hvem er nisse her? jeg er jævla lei alle innleggene om og av Peddis. Skulle tro vedkommende gjorde alt for å få oppmerksomhet. Jeg kan fortelle deg at du ikke får noe annet enn dårlig oppmerksomhet herfra.

Anonym poster: 8d19273dfc5fd8f95c3fe34ad3a526ae

Skrevet

Hahaha...der dreit du skikkelig på draget vicky ;)

Anonym poster: 60ff8a26a011b0dbda37427441454886

Skrevet

Ser ut som noen nyter din negative oppmerksomhet, Vicky - og du biter på.. ;)

Skrevet

Hvorfor gidder Vicky dette? Hun har som alle vet bæsja skikkelig på leggen sjøl!

Anonym poster: cf6b9f0c74915e958036df0b265333a9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...