Gå til innhold

Noen som har eksem nedentil?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har jeg, det klør forferdelig. Kan man bruke kortisonkrem der? Eller hva gjør man?

 

Anonym poster: 0f040eba2f3c843c4e91d124e5e05bc0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg reagerte på truseinnlegg/bind, så fikk jeg et slags eksem nedentil. Fikk kortison på resept som jeg brukte en liten periode, og det hadde god effekt:)

 

Anonym poster: fe11b1a0929473411088c70ed2a47b69

Skrevet

Haha, jeg begynner å bli trøtt. Leste: Noen som har sett eksen nedentil? hahaha

 

Anonym poster: a81d096c7d4b98733904d4d0ab2943ef

Skrevet

Da jeg reagerte på truseinnlegg/bind, så fikk jeg et slags eksem nedentil. Fikk kortison på resept som jeg brukte en liten periode, og det hadde god effekt:)

 

Anonym poster: fe11b1a0929473411088c70ed2a47b69

Jeg har eksem der hvor håra er liksom. Ikke ved kjønnsleppene og det området der. jeg sliter med eksem på armene å, bruker kortisonkrem der. Men kan man bruke den nedentil?? er veldig tør der å.

 

#3, hahah dauer xD

hi

 

Anonym poster: 0f040eba2f3c843c4e91d124e5e05bc0

Skrevet

dytt

 

Anonym poster: 0f040eba2f3c843c4e91d124e5e05bc0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...