Anonym bruker Skrevet 2. mars 2013 #1 Skrevet 2. mars 2013 Det har jeg, det klør forferdelig. Kan man bruke kortisonkrem der? Eller hva gjør man? Anonym poster: 0f040eba2f3c843c4e91d124e5e05bc0
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2013 #2 Skrevet 2. mars 2013 Da jeg reagerte på truseinnlegg/bind, så fikk jeg et slags eksem nedentil. Fikk kortison på resept som jeg brukte en liten periode, og det hadde god effekt:) Anonym poster: fe11b1a0929473411088c70ed2a47b69
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2013 #3 Skrevet 2. mars 2013 Haha, jeg begynner å bli trøtt. Leste: Noen som har sett eksen nedentil? hahaha Anonym poster: a81d096c7d4b98733904d4d0ab2943ef
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2013 #4 Skrevet 2. mars 2013 Da jeg reagerte på truseinnlegg/bind, så fikk jeg et slags eksem nedentil. Fikk kortison på resept som jeg brukte en liten periode, og det hadde god effekt:) Anonym poster: fe11b1a0929473411088c70ed2a47b69 Jeg har eksem der hvor håra er liksom. Ikke ved kjønnsleppene og det området der. jeg sliter med eksem på armene å, bruker kortisonkrem der. Men kan man bruke den nedentil?? er veldig tør der å. #3, hahah dauer xD hi Anonym poster: 0f040eba2f3c843c4e91d124e5e05bc0
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2013 #5 Skrevet 3. mars 2013 dytt Anonym poster: 0f040eba2f3c843c4e91d124e5e05bc0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå