Anonym bruker Skrevet 2. mars 2013 #1 Skrevet 2. mars 2013 Som klassekontakt har jeg fått ønsker om å arrangere en klassefest for elevene. Det gjør jeg gjerne, men er usikker på settingen. Det er stor forskjell på modenhet, hva de leker med, mat, interesser m.m. Noen av "de kule" jentene vil ha discoparty. Hva tenker dere om det? Er det for tidlig og hva kan vi evnt gjøre av andre ting? Anonym poster: 2d168ee7b853c4c45c82270985142d94
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2013 #2 Skrevet 2. mars 2013 På skulen der min går har di di siste årå hatt diskotek for alle 1-7 klassinger altså 1-4 først åsså 5-7 senere på kvelden, noke som forsåvidt har vert kjekt for ungene men eg syns forsåvidt at di konne kaldt dt noke aent når di er så små som 1-4 klassinger er, feks aktivitets kvell med musikk, brettspill osv, nå er det kunn dansing med foreldre som står på scenen å gjør seg til... Skal du lage noke bare for klassen bør der jo ver åpent for fleire aktiviteter å at ikke disko blir det eneste alternativet, Anonym poster: 44412cf5efcc95c6238d95d5b1f6cdd4
Gjest Julia1984 Skrevet 2. mars 2013 #3 Skrevet 2. mars 2013 Min 5 åring og hans venner er hekta på disko og alle planlegger disko bursdag...så ikke for tidlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå