Anonym bruker Skrevet 2. mars 2013 #1 Skrevet 2. mars 2013 Eller er det noe som gutter i alderen 5+ leker med? Anonym poster: 1b880988fed3069769cd52336912481d
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2013 #2 Skrevet 2. mars 2013 Det har vært ute noen år, men er på full fart tilbake igjen. Anonym poster: 875e0b771945c209a7bfebd569c5db74
muttismei Skrevet 2. mars 2013 #3 Skrevet 2. mars 2013 Har 2 jenter, 3 og 7 år, som ELSKER playmobil! Er helt klart på vei tilbake. Finnes jo masse til både gutter og jenter:)
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2013 #4 Skrevet 2. mars 2013 Kjempepopulært blant ungene her. Barnehagen kjøpte inn borg, sjørøverskute og en del figurer nå i høst og ungene leker med det absolutt hver eneste dag. Super rollelek. Anonym poster: 6ac219738b37af38fa2a9f72cc95847b
Vogndilla Skrevet 2. mars 2013 #6 Skrevet 2. mars 2013 Veldig poppis bil jeg si, et enormt utvalg i lekebutikkene ihvertfall.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2013 #7 Skrevet 2. mars 2013 Mine jenter på 3 og 5 liker det. Nå er det mye nytt i playmo også. Anonym poster: 97a9b376b6e28dbff289b6a7e5d8934b
Elsker livet Skrevet 2. mars 2013 #8 Skrevet 2. mars 2013 Er helt ut her i huset. De tingene vi har har faktisk elendig kvalitet. Det henger ikke skikkelig sammen og knekker lett. I tillegg er prisen avskrekkende.
Serepta Skrevet 3. mars 2013 #9 Skrevet 3. mars 2013 5 åringen min elsker det. Og mye bedre enn lego, fordi lekene tåler å bli lekt med uten å gå i tuseb kbas. Har aldri opplevd at noe knekkee og blir ødelagt, og minste har arvet av største.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2013 #10 Skrevet 3. mars 2013 Nei playmo er ikke ut! Ja det er dyrt men ikke værre en lego eg andre ting! Anonym poster: 1a07cf5fea31f5fce1bc1f39ac2862b2
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2013 #11 Skrevet 3. mars 2013 Er ut hos oss, bytter alt vi får av det. Fenger ikke ungene på samme måte som lego duplo. Orker ikke ha så mye dyre leker som ikke brukes. Anonym poster: 9371931698a112e9ddfa4d29a6a44064
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2013 #12 Skrevet 3. mars 2013 Her er det faktisk in;) Treåringen har en søppelbil og et digert fly. Tror det kommer av mange detaljer at det er populært. Anonym poster: 7abb4807079d745d6c773aec1933c9d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå