Anonym bruker Skrevet 2. mars 2013 #1 Skrevet 2. mars 2013 Hva svarer man på spørsmål som "Hvorfor skal vi ansette DEG?"? Det er så teit og vanskelig å svare på. Andre tips? Anonym poster: 9f3ba373377798b73320cd8fa8d43009
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2013 #2 Skrevet 2. mars 2013 du må jo bare vatte på med dine gode egenskaper... prøve å selge deg inn... Hva kan du gjøre for bedriften? Hva kan du som ikke alle andre kan? osv.. Anonym poster: e1257b023a1c6aca3da502769c2b1f02
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå