Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter på regelmessig mens som aldri kommer. Har gått på mye prevensjon tidligere, begynte med p sprøyte i 2009 sluttet i 2010, begynte med hormonspiral og hadde den i til frem til 2011, etter det sluttet jeg med den og fikk regelmessig mens fra og med januar 2012, gikk igjen på p sprøyte i juni frem til siste sprøyte som var 25 september, gått ut 25 desember. Begynte med kobberspiral rundt august 2012 forresten, hatt store kraftige blødninger frem til 18 januar, etter det har den bare plutselig stoppet, lurte litt på om jeg var gravid, har ikke tatt noe test enda, skal det på mandag, har mye av de gravid symptomene, men det er vel slik at det er sprøyta sin feil at sånne symptomer kommer? :-/

Angrer på idag at jeg gikk på så mye hormon prevensjon siden jeg vil så gjerne ha barn snart :-( Har att ubeskyttet samleie i fjor da jeg ikke gikk på noe og skjedde ingenting, lurer nesten på om jeg kanskje er steril :'-( !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leste overskriften og trodde det var et nytt shaven/non shaven emne ;-)

Eneste jeg vet om dette er at det kan ta litt tid fra man slutter med prevensjon til man får regelmessigheter i menssyklus.

Tar du eggløsningstester?

Skrevet

Jeg ble sterkt frarådet spiral da jeg hadde født 1. mann pga muligheten for å få flere barn i fremtiden. Ikke for å skremme, men jeg ville sjekket ut dette nærmere... Tolker jeg det rett at du ikke har noen barn fra før?

Anonym poster: 9ded1f49e470d5ba9a6e0ecda62fc19f

Skrevet

Ja stemmer at det kan dessverre kan ta tid :-/ Blir litt forvirret av alt det rotet jeg har vært i og ikke vet åssen syklus jeg er i, tar ikke eggløsingtester, det er så ekstremt dyrt :-(. Nei har ingen barn fra før men meg og min kjære er fast bestemt på at vi vil ha det snart. Jeg får høre med legen om alt er som det skal være. :-)

Skrevet

Du får begynne å tempe hver morgen. Var noen tråder om dette inne på bli gravid forumet. Der er de svært hjelpsomme

Skrevet

Ok, får prøve på det :-)

Skrevet

Vil bare oppdatere at jeg tok gravid test idag som viste da IKKE GRAVID. Jeg visste det ville skje også, det har hendt mange ganger før og det.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

På www.tostreker.no er el-testene superbillige, bare som et tips!

• 1 måned senere...
Skrevet

På www.tostreker.no er el-testene superbillige, bare som et tips!

Oh ok tusen takk :-)

Skrevet

Vil bare oppdatere at jeg har fått en rar brunt blod i trusa idag, vet ikke om det er uflod eller mensen, hatt menssmerter i ryggen også tidligere idag. Og nå om kvelden og en brunt blod flekk som jeg ikke vet helt om det er normalt eller at ting nermer seg regelnessig sykluser? :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...