Gå til innhold

Hvilken truse foretrekker dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler at string er på tur ut, men jeg liker det best pga det synes ikke gjennom klær....men har noen truser med usynlig kant også som er hipsters...

 

Hva foretrekker dere?

 

Anonym poster: 2302357b8f1728c5fc6cd188c8d6432b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Keg likte best string frem til fødsel. Sliter med hemorroider fortsatt, over 4 mnd etter, så nå går det i de sømløse sloggi hipster-trusene. Veldig gode, og altfor dyre:-) Har alltid likt sånne 3 for 50 kr på HM før:-)

 

Anonym poster: 5a4ff1e2b130d741223f38892d1f63ee

Skrevet

Mamelukker selvsagt

Skrevet

Jeg bruker bare hipstere og boxere, string har jeg ikke brukt på mange år.

 

Har mange bomullshipstere fra Triumph og er fornøyd med dem, men de sømløse fra Sloggi er også fine under bukser og skjørt som viser trusekant.

 

Anonym poster: 56872877b4e659ac470991ffbdf5cd50

Skrevet

Har ikke brukt stingstruser siden jeg ble gavid med elstste for 10 år siden. Grøss.

 

Men har gått over til hipster/boxer.

 

 

 

Anonym poster: 5ac5c71b93975459cfddb41823e42e57

Skrevet

Hipsters i microfiber fra pierre robert ;)

 

Anonym poster: 3fd595e6d4894b59b0f8cfaa0c844b49

Skrevet

Keg likte best string frem til fødsel. Sliter med hemorroider fortsatt, over 4 mnd etter, så nå går det i de sømløse sloggi hipster-trusene. Veldig gode, og altfor dyre:-) Har alltid likt sånne 3 for 50 kr på HM før:-)

 

Anonym poster: 5a4ff1e2b130d741223f38892d1f63ee

 

Samme her ang. hemoroider. Jeg bruker kun Change sin boxer/hipster. Men den viser gjennom buksa da :( Ellers synes jeg sånne blonde-hipster ikke viser så mye.

 

Anonym poster: 0fb2fa6c49d70c72d1cc6e931fb25123

Skrevet

Jeg bruker string mest egentlig, men det er fordi jeg ikke vil vise trusekant på kjoler, skjørt og bukser, men kan brukte hipster og

 

Anonym poster: 757551d74b539ca9c5c52ee86977e10d

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Boxer eller hipster fra Bjørn Borg. De er liksom store nok til å dekke ræva :P

Skrevet

String egentlig. Må finne noe annet da hemoridene har gjort inntog....

Gjest Skofantomet
Skrevet

String til stramme bukser og hipster til litt mer baggy bukser :)

Skrevet

String. Truser ender inn i rumpa uansett.

 

Anonym poster: 4b4b2a315ba1e74536c2e4c11d5aa76b

Skrevet

Har gått med string i 14år og klarer ikke slutte, helt klart favoritten. Får helt vondt av å gå med vanlig truse, slik som ukene etter fødsel. Æsj!

 

Anonym poster: 5f0077dc780ec127b7d710450659c0ad

Skrevet

Jeg trodde string var ut for 8 år siden O.o

 

Problemet med string, og det vil sikkert folk som sliter mye med uvi allerede vite, er at den graver seg inn i rumpesprekken. Mange bakterier fra endetarmen blir dradd frem i vagina, og urinrøret og dette kan skape infeksjoner. Grøsser litt på tanken av da vi gikk på ungdomskolen og alle drev og dro stringtrusene ut av baken hele tiden. Hehe.

 

Nei takke meg til boxer og hipster.

Skrevet

Bomullstruser så komfortable som mulig. Mange år siden jeg brukte g-string.

 

Anonym poster: c835ce26f839a99b788a5dcb0894c298

Skrevet

Samme det, bare den dekker ræva. Fryser så fælt hvis ikke.

 

Anonym poster: 8d2759948f8b36d387195261f3bb863e

Skrevet

String til hverdags og fest :D

 

Men jeg sover i hipsters da.

Skal jeg kle meg i sexy undertøy, så tar jeg helst en pen hipster som sitter litt høyt på rompa, gjerne blonder. Mye mer sexy enn string. Eneste årsak til at string blir brukt er at det er så fryktelig støgt med synlig truse gjennom klær. Og ja, det syns, i de aller aller fleste bukser.

 

Anonym poster: 691ae0c9e3f2d8847922c59c2113452f

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Men stringen skal jo være inni rumpa...trodde folk visste det...drar de den virkelig ut igjen? Hvorfor bruker de den da? Trodde de virkelig at den tynne tøysnoren skulle ligge pent utenpå rumpesprekken? Hihi, beklager, det ble bare litt komisk! :D

 

Ja, man har større risiko for UVI ved bruk av string, blant annet fordi det blir så tett der nede. Personlig har jeg brukt string i mange år, helt uten en eneste UVI. Men folk er jo forskjellige! Nå sverger jeg til boxer, har vent meg til det og synes det er mest behagelig. (eventuelt fordi jeg får mindre synlige love handles av det haha :P)

Skrevet

Alt kryper inn i rasslebolet mitt, ja jeg har betty boop fasong, så her duger kun string. Og jeg sliter ikke med uvi for å ha sagt det...

Skrevet

Hmmm jeg bruker string og sliter med uvi. Tror jeg må gå over til å bruke truse/hipster

 

Anonym poster: 4b4b2a315ba1e74536c2e4c11d5aa76b

Skrevet

Kun sloggi hipster uten søm og Bjørn borg truser de selger på carlings

Skrevet

Hipster eller Pierre Robert bomulls bokser

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...