julimamma17 Skrevet 2. mars 2013 #1 Skrevet 2. mars 2013 Har de siste ukene hatt en del smerter i underlivet/magen etter samleie. Er som om noe presser helt utrolig! Er veldig vondt, å kommer noen minutter etter samleiet. Om man legger hånden ved navlen er det verste presset litt nedom der den nederste fingeren ligger. Er egentlig veldig plagsomt og blir jo litt bekjymret. Men kan det være kynnere? Hvordan skal kynnere kjennest ut? Smertene/pressingen kommer jo veldig langt ned? Noen med erfaring?
Panterjenta85 Skrevet 2. mars 2013 #2 Skrevet 2. mars 2013 Jeg måtte bare gi opp samleie i dette svangerskapet for får så mye kynnere av det. Siste gangen varte det nesten hele natta.. Kynnere kjennes ut som om en del av magen blir helt steinhard og kan godt være langt ned på magen.
julimamma17 Skrevet 2. mars 2013 Forfatter #3 Skrevet 2. mars 2013 Jeg måtte bare gi opp samleie i dette svangerskapet for får så mye kynnere av det. Siste gangen varte det nesten hele natta.. Kynnere kjennes ut som om en del av magen blir helt steinhard og kan godt være langt ned på magen. Er heldigvis bare vondt en ilten periode i etterkant, å det hjelper å legge seg ned for da forsvinner smerten nesten helt, utenom når jeg beveger meg mye! Men synst det virker så rart, for er utrolig langt nede! Men satser på at det er kynnere! Å må ta det litt rolig mtp samleie framover tror jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå