Gå til innhold

Dagens gullkorn fra 3-åringen

Anbefalte innlegg

Gjest Kira bjeffer
Skrevet

Hun gikk rundt å pratet i sin mobil (dvs en gammel Nokia uten batteri og simkort), og informerte lytteren på andre siden om følgende:

"Du må hjelpe meg, pappa er i skikkelig trøbbel. Han sitter fast inni naboen".

Spurte deretter hvem hun snakket med, og fikk beskjed om at det var Brannmann Sam.

Godt at brannmenn tar slike oppdrag også!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brannmann sam er kjekk og stram

Skrevet

Fantastisk :D

Gjest sug lut
Skrevet

Fnis, nå lo jeg så jeg fikk et maiskorn opp i nesa, kjentes det ut som. Har du konfrontert mannen med aktivitetene i naboen?

Skrevet

Haha!

Vi har ikke kommet helt dit enda, men toåringen her går rundt og prater med kuene til bestefar i mobilen sin, og forteller de at de snart skal få mat, for nå er bestefar på vei ut i fjøset.

Gjest amandine
Skrevet

Se der kommer bestefar med pikken sin! -ropte ungen da bestefar kom kjørende i pick up'enB-)

Skrevet

Vi skulle lenge på pikken og kjøpe godteri, men nå sier han heldigvis butikken. Det beste var når vi skulle inn på kjøpesenter for da ble det den store pikken.

Nå venter jeg bare på morsomme ord fra snuppelura som såvidt har begynt å prate

Skrevet

Fra helgen:

Mamma, hvorfor henger puppene dine så veldig nedover helt til magen?

Og det til tross for at jeg faktisk er velsignet med et par lekre faste bryster. Hadde hun nå enda valgt magen, lårene, ræva.. men puppene? De henger da for faen ikke!?

Eller..? De gjør ikke det, sant....?

:-l

Gjest amandine
Skrevet

Denne fikk jeg i helgen, den stiller også i kategorien "kompliment": Mamma? Hvorfor har du tjukk mage? -Antakelig vis fordi jeg har spist for mye snop..-Å!! Hvor fant du snop??

Skrevet

Vi så bilde av Agnes Kittelsen i avisen i helgen, og da sa min 3-åring: mamma, se på den dama! Hun ligner på deg!

Bless!

Skrevet

For ordens skyld: forrige uke sa han at "mamma, du er 1000 år, du". Så det er ikke bare komplimenter han strør om seg med..

Skrevet

"mamma har ikke sånn tiss som oss, hun har hårtiss" Det er jo noen alle vet at mammaer ikke har lik tiss som gutter, men er veldig fornøyd med at han sa det hjemme på badet og ikke i barnehagen (hvertfall ikke som jeg vet om :) )

Skrevet

Sånne 'komplimenter' har jeg ikke fått enda, her går det mer i utsagn som "mamma prompa!"etterfulgt av en rå latter. Gjerne så offentlig som mulig.

Likevel er han så sjarmerende at han kan peke på bilder av vakre damer utenpå Elle og lignende og si "se, der er mamma!" Da smelter jo mamma litt ekstra. Pappa derimot blir ape, Svarte-Petter i Donald og diverse troll.

Gjest amandine
Skrevet

Sånne 'komplimenter' har jeg ikke fått enda, her går det mer i utsagn som "mamma prompa!"etterfulgt av en rå latter. Gjerne så offentlig som mulig.

Likevel er han så sjarmerende at han kan peke på bilder av vakre damer utenpå Elle og lignende og si "se, der er mamma!" Da smelter jo mamma litt ekstra. Pappa derimot blir ape, Svarte-Petter i Donald og diverse troll.

smart unge. Lært seg basic survivingskills allerede nå!
Gjest Kira bjeffer
Skrevet

Bare vent, de komplimentene kommer garantert :)

De to siste dagene har jeg fått høre følgende:

- Mamma, trenger du plaster på haken? Neida, det er bare en kvise og takk for at du gjorde hele barnehagen oppmerksom på det.

- Mamma, så stor rompe du har! Det er siste gang jeg gidder å bøye meg ned for å hente noe til deg ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...