Gå til innhold

Bare jeg som var så blond at jeg lurte på dette ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I begynnelsen med alle disse profilbildene på facebook, og bloggbildene (samtidig med at iPhone hypen startet) så skjønte jeg ikke poenget med å stolt holde telefonen opp ved siden av hodet på alle bildene.

Sååå spesielt er det ikke å ha en iPhone liksom....

flau.

Anonym poster: c48ec18ab85a9ff3b7c2f4a4f9419fc6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er så blond at jeg skjønte ikke dette innlegget

Anonym poster: 1294336ad7fc6952a66bce0639aacaeb

Skrevet

De tar bilder av seg selv i speilet, med iPhonen sin.

Tok litt tid før jeg skjønte det.

Anonym poster: e431f9a5fad2c0c1589d02bf091d1ed2

Skrevet

Haha, så blond er heldigvis ikke jeg :P Ikke for det, det er sikkert noe jeg er for blond til å forstå pr dags dato ;)

Skrevet

Med iphone kan man snu perspektivet, slik at man kan se seg selv i telefonen, mens man tar bilde av seg selv. Helt unødvendig å ta bilde av seg selv i speilet.... Det er de som legger ut bilde av seg selv med en iphone ved siden av hodet som er blonde, ikke du...;)

Skrevet

Med iphone kan man snu perspektivet, slik at man kan se seg selv i telefonen, mens man tar bilde av seg selv. Helt unødvendig å ta bilde av seg selv i speilet.... Det er de som legger ut bilde av seg selv med en iphone ved siden av hodet som er blonde, ikke du...wink.png

Haha. Men får man med dagens outfit da ?

Anonym poster: e431f9a5fad2c0c1589d02bf091d1ed2

Skrevet

Med iphone kan man snu perspektivet, slik at man kan se seg selv i telefonen, mens man tar bilde av seg selv. Helt unødvendig å ta bilde av seg selv i speilet.... Det er de som legger ut bilde av seg selv med en iphone ved siden av hodet som er blonde, ikke du...wink.png

Man kunne ikke det på de første modellene :)

Skrevet

Med iphone kan man snu perspektivet, slik at man kan se seg selv i telefonen, mens man tar bilde av seg selv. Helt unødvendig å ta bilde av seg selv i speilet.... Det er de som legger ut bilde av seg selv med en iphone ved siden av hodet som er blonde, ikke du...;)

Man skal ha bra lange armer om man skal klare å få med "dagens outfit" med det kameraet ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...