Anonym bruker Skrevet 2. mars 2013 #1 Skrevet 2. mars 2013 I begynnelsen med alle disse profilbildene på facebook, og bloggbildene (samtidig med at iPhone hypen startet) så skjønte jeg ikke poenget med å stolt holde telefonen opp ved siden av hodet på alle bildene. Sååå spesielt er det ikke å ha en iPhone liksom.... flau. Anonym poster: c48ec18ab85a9ff3b7c2f4a4f9419fc6
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2013 #2 Skrevet 2. mars 2013 Jeg er så blond at jeg skjønte ikke dette innlegget Anonym poster: 1294336ad7fc6952a66bce0639aacaeb
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2013 #3 Skrevet 2. mars 2013 De tar bilder av seg selv i speilet, med iPhonen sin. Tok litt tid før jeg skjønte det. Anonym poster: e431f9a5fad2c0c1589d02bf091d1ed2
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 2. mars 2013 #4 Skrevet 2. mars 2013 Haha, så blond er heldigvis ikke jeg Ikke for det, det er sikkert noe jeg er for blond til å forstå pr dags dato
Wesp Skrevet 2. mars 2013 #5 Skrevet 2. mars 2013 Med iphone kan man snu perspektivet, slik at man kan se seg selv i telefonen, mens man tar bilde av seg selv. Helt unødvendig å ta bilde av seg selv i speilet.... Det er de som legger ut bilde av seg selv med en iphone ved siden av hodet som er blonde, ikke du...
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2013 #6 Skrevet 2. mars 2013 Med iphone kan man snu perspektivet, slik at man kan se seg selv i telefonen, mens man tar bilde av seg selv. Helt unødvendig å ta bilde av seg selv i speilet.... Det er de som legger ut bilde av seg selv med en iphone ved siden av hodet som er blonde, ikke du... Haha. Men får man med dagens outfit da ? Anonym poster: e431f9a5fad2c0c1589d02bf091d1ed2
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 2. mars 2013 #7 Skrevet 2. mars 2013 Med iphone kan man snu perspektivet, slik at man kan se seg selv i telefonen, mens man tar bilde av seg selv. Helt unødvendig å ta bilde av seg selv i speilet.... Det er de som legger ut bilde av seg selv med en iphone ved siden av hodet som er blonde, ikke du... Man kunne ikke det på de første modellene
Fragglene Skrevet 2. mars 2013 #8 Skrevet 2. mars 2013 Med iphone kan man snu perspektivet, slik at man kan se seg selv i telefonen, mens man tar bilde av seg selv. Helt unødvendig å ta bilde av seg selv i speilet.... Det er de som legger ut bilde av seg selv med en iphone ved siden av hodet som er blonde, ikke du... Man skal ha bra lange armer om man skal klare å få med "dagens outfit" med det kameraet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå