Gå til innhold

Mensmurringer/modningstegn allerede i uke 28??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette normalt?

Har i går og i dag hatt masse kynnere (ikke vonde) og hatt murringer både i nedre del av rygg og mage. Vil ikke si det er direkte vondt, men er jo så jeg kjenner det og det er irriterende.....

Er andregangs :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde masse kynnere fra uke 18 (ikke vonde) og mye mensenmurringer/nedpress fra uke 22-23. Ble 50 % sykemeldt med god effekt, har nesten ingen modningstegn mer. Er i uke 31+5 nå. Bare litt mensenmurringer, kynnere og verk i korsryggen nå og da men ikke noe som er vondt. Skjønner at du blir nervøs da, har fulgt svangerskapshistorien din så langt og krysser fingrene for at babyen din holder seg inne i hvertfall et par måneder til :)

Skrevet

Ja blir jo litt nervøs da...

Her er jeg 100% sykemeldt og det er så vidt ikke rompa mi slår rot i sofaen så det kommer iallefall ikke av for mye bevegelse :-D

Synes bare det er litt tidlig med modning nå, men håper det er normalt. Legene sa nemmelig at blødningene kunne trigge modningen så håper ikke det er dette som er i ferd med å skje...!

Skrevet (endret)

Jeg har også hatt det i dette svangerskapet. Begynte med mye kynnere i uke 17, de var ikke vonde. Har siden uke 28 hatt vonde kynnere som også har sittet i ryggen, dette kom etter jeg begynte å jobbe igjen. Måtte kutte jobben helt ut, nå har jeg det litt men i mye mindre grad. Trodde noen dager for en mnd siden at jeg kom til å føde altfor tidlig, så er glad det har roet seg. Fikk svangerskapsforgiftning på slutten av forrige svangerskap, så tenker også på at det kan skje nå.

Endret av Pus med støvler venter # 2
Skrevet

Får da endelig håpe det roer seg igjen! Har som mål å komme meg til minst uke 34...

Alt hva man skal bekymre seg for å tenke på i et svangerskap altså!!! Den kroppen min er visst en forferdelig dårlig rugekasse :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...