Anonym bruker Skrevet 2. mars 2013 #1 Skrevet 2. mars 2013 Jenta mi på 3 år ligner mere og mere på et lite troll:P Hun trasser for det meste, idag har vært en skikkelig trassdag hvor alt har vært galt....kjente jeg holdt på å klikke totalt!Mangel på søvn og trass er ikke bra:S Hun har et grusomt temperament jeg ikke har sett maken til før....hun skriker til hun spyr! Noen med noen gode tips når våre små søte slår seg fullstendig vrang?????? Anonym poster: 8fb9985a62ba628c487c79a3975a3cef
♥Madam Mim♥ Skrevet 2. mars 2013 #2 Skrevet 2. mars 2013 Huff da. Du har min fulle sympati og medfølelse!! Helt grusomt de dagene englene våre blir demoner :-P Eneste som fungerer her er time-out. Setter henne i stolen sin i gangen. Der er det ingenting for henne å se på eller noe som helst. Der må hun sitte i 3 minutter. Etterpå må hun si unskyld, gi en klem og vi snakker rolig om hva hun har gjort galt.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2013 #3 Skrevet 2. mars 2013 så bra at det funker med time-out for dere:-) Hvordan skal jeg få det til?Jeg setter henne i gangen, men hun kan sitte å hyle der i evigheter uansett om hun får oppmerksomhet eller ikke....uff føler jeg bare stanger huet i veggen hele tida.... Anonym poster: 8fb9985a62ba628c487c79a3975a3cef
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2013 #4 Skrevet 2. mars 2013 Jeg snakker til henne som en papegøye. Når hun sier: "JEG VIL IKKE STÅ OPP!!!!!!!" så sier jeg "så du vil ikke stå opp". Hun sier "JEG VIL AT PAPPA SKAL HENTE MEG" og jeg sier: så du vil at pappa skal hente deg. Så tenker jeg litt på hvorfor hun kan si det, og så sier jeg f-eks "du vil at pappa skal hente deg, fordi han gjorde det i går" Og så sier hun "ja" Da sier jeg at i dag er det min tur, pappa er på badet med lillesøster, og nå skal vi gå i klesskapet så hun kan velge hva hun skal ha på seg.. Det funker faktisk utrolig bra på min, altså.. Hun blir hørt og forstått, og da slutter hun som oftest å skrike utrolig nok.. Anonym poster: 92000e40e1aeb5eed66d3ba307795202
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå