Gå til innhold

Hjelp! Har jeg noen rettigheter her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag var jeg på butikken og kjøpte en boks cola. Jeg la denne i veska, og dro hjem. Da jeg kom hjem hadde boksen sprukket langs hele siden!!! I veska hadde jeg et speilreflekskamera til 9.000 kr, som nå IKKE VIRKER!!! :o :o :o Hva i helvette kan jeg gjøre?

Jeg hadde ingen skarpe gjenstander i veska, bortsett fra noen nøkler som lå i en egen lomme på andre siden av veska (har ei 2-delt veske). Jeg fatter ikke hva som har skjedd, og det skal vel litt til for at en boks cola skal sprekke????????

Nå er jeg så sint og lei meg. Har aldri sett noe lignende før. Kan jeg gå tilbake til butikken? Jeg vet personlig ikke om dette høres dumt ut, men tenker meg at det kan jo være boksen som har vært dårlig :(

Vet jo at det er mi feil som har lagt den i veska sammen med kameraet...

Anonym poster: 64a164fbbb2ff4cefda6747ed7542234

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Så utrolig kjedelig! Har du tabbeforsikring??

Skrevet

Blir for dumt å gå tilbake til butikken. Hvem legger vel noe flytende i samme veske som et kamera til 9000? Uåpnet eller ei...

Anonym poster: 0e15ecfbfbf0797dd8d78b23d628c9e0

Skrevet

Så lenge boksen var hel da den forlot butikken, har du nok ikke noe å komme med i forhold til butikken.

Du kan jo evt kontakte cocacola norge ?

En boks kan sprekke hvis den ristes veldig f eks.

Men har du ikke en reiseforsikring el du kan ta det på ?

Anonym poster: eadcb666834e32fde19bdfdd178642b2

Skrevet

Ville tatt en spansk en og sagt poden hadde knust kameraet mitt når han skulle gå ned f.eks en trapp, da vil du muligens få det dekt på innboforsikring minus egenandel. uansett ikke mye lurt og ha flytende veske sammens med et så kostbart kamera:(

Anonym poster: ab5beebd0f448d863842e2505e643025

Skrevet

Nei, du har ingen spesielle rettigheter her.

(Unntaket er om du har en eller annen form for idiotiforsikring, men det kan jo ikke vi vite).

Anonym poster: 2553207f5bbea887f1f418e0d9f00a24

Skrevet

Jeg tror ikke du får erstattet annet enn eventuelt selve brusboksen fra produsenten, ikke butikken. Hvis du har en god reiseforsikkring kan det imidlertid hende den vil dekke et uhell som dette.

Anonym poster: dadd649c5537389c5d64025e50b77b2e

Skrevet

Ville tatt en spansk en og sagt poden hadde knust kameraet mitt når han skulle gå ned f.eks en trapp, da vil du muligens få det dekt på innboforsikring minus egenandel. uansett ikke mye lurt og ha flytende veske sammens med et så kostbart kamera:(

Anonym poster: ab5beebd0f448d863842e2505e643025

Selv om du ikke har noen moral, er det jo ikke nødvendig å oppfordre andre til samme slubbertholdninger.

Anonym poster: 2553207f5bbea887f1f418e0d9f00a24

Skrevet

Håper du har forsikring for det er det eneste du kan bruke. Gå til sak mot butikken eller Coca cola blir for dumt.

Anonym poster: b5a224046f108f3966963fe9d58ff7a3

Skrevet

Klager du til butikken eller Coca Cola vil du sikkert få en ny boks med brus, men aldri verden om de dekker kameraet. At du har lagt en boks med flytende væske i samme veske som et kostbart kamera må du nok ta på egen kappe...

Håper du har en god tabbeforsikring?

Anonym poster: f22fbfaacac468930b6def6b70ac711e

Skrevet

Jeg hadde sendt en mail til coca cola og hørt hva de sier. Det verste som kan skje er at de beklager og at dette ikke skal skje, men de kan dessverre ikke gjøre noe mer. I tillegg hadde jeg levert kameraet inn til noen som har greie på det og hørt om det lar seg reparere og hva det evt vil koste. Det kan også være lurt å gjøre det før du sender coca cola en mail sånn at du i mailen kan skrive at det må repareres for ***kr eller at det ikke lar seg reparere.

Anonym poster: 070c0fd1adfc03d3c15ee3c5606801a6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...