Gå til innhold

VICKY DU HAR FRITIDSPROBLEMER!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du ser ut til å ha veldig lite å gjøre på fritida.

Har observert deg litt og du sitter jo her heele dagen?

Huff glad jeg har andre ting å gjøre!

Anonym poster: b22cc646cb6f01c1e6629534e092133e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha. Du har jo tydeligvis ikke det siden du sitter å "observerer" henne som du sier :P

Anonym poster: 5682a6d3b816c6b2f2b8e7e57e6123af

Skrevet

;)

Anonym poster: b22cc646cb6f01c1e6629534e092133e

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Hei, peddis :) Jeg er faktisk på jobb 8 timer om dagen, så da er jeg faktisk ikke her. Bare bemerker det. Du er her litt du også da tydeligvis, siden du observerer meg så mye her inne? ;)

Skrevet

Hvis man selvutnevner seg som observatør her inne, DA har man virkelig fritisproblemer, så HI, fei foran din egen dør, vi ser den jo ikke

Anonym poster: 8a9bee9a4ca4ea0a77e68dfc7c03553b

Skrevet

Godt vi er flere med fritidsproblemer da :)

Gjest Kjempeanonym
Skrevet

Fritidsproblemer faktisk. Jeg ville definert fritidsproblemer som at hun bare satt og glodde i veggen og hadde ingenting å gjøre. Hun fyller jo fritiden sin med å være her, og det kan være like underholdende som å gå på standup f.eks. Mye sykt å le av.

Hun trenger ikke å kjøpe se&hør og sitte seg i godstolen for å lese siste kjendissladder. Ånei, det får hun så det holder her.

Hun trenger ikke å melde seg på et rettskrivningskurs- det er nok av lærere her. Gratis. Så hun lærer nok mye.

Kunne nevnt masse mer, men gidder ikke.

My point er at man har jo ikke nok fritid hvis man skal få med seg alt som skjer her. Og du er nok her mer enn du innrømmer du og. Fordi du liiiiker det :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...