Gå til innhold

hormonkræsj?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et spm ang andre hormonelle elementer...

Vi har en katt som har klart å bli gravid og vi flyttet inn her vi bor nå i desember,tok siste flytte lass i slutten av januar og hadde latterlig mye med tanke på absurd liten plass. Nå sitter jeg å pakker ut,sorterer,kaster,vasker og rydder og det er kaos her.

Jeg får HELT avsmak av katten!

seriøst,jeg får makk hver gang jeg ser henne og blir direkte sint av tanken på kattunger her.

Min mann synes så synd på henne når hun hadde løpetid sist at han slapp henne ut,til da hadde hun vært inne katt og er hverken vaksinert og kastrert.

Jeg ble jo rasende allerede da men ga til slutt opp når jeg fant omtrent 15 andre katter utenfor etter at han hadde sluppet henne ut flere ganger...

Men nå blir jeg litt lei meg egentlig for teknisk sett er det min katt og jeg synes litt synd på henne for hun har det tydligvis veldig slitsomt.(katta klarer/orker knapt å bevege på seg)

Jeg blir så oppgitt og lei meg og sinna over at det kommer kattunger at jeg får helt spader...

Har noen noe erfaring med å få kattunger mens en er gravid? er det pga hormoner at en blir ekstra hissig på det eller er det bare meg som er drøy?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tell til ti, den stakkars katta gjør som naturen sier henne. kanskje hun tenker det samme som deg? hehehe

Skrevet

tell til ti, den stakkars katta gjør som naturen sier henne. kanskje hun tenker det samme som deg? hehehe

Skrevet

Jeg er veldig glad i dyrene mine, men de irriterer meg når jeg er gravid av en eller annen grunn. De er mye mer "på" meg, ene katten mjauer og mjauer. Var sånn sist graviditet også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...