HeltAnonym Skrevet 2. mars 2013 #1 Skrevet 2. mars 2013 Hvor får jeg kjøpt falske planter som er formet som en ball? Eller evt falskt "gress"? Har ikke grønne fingre, så derfor satser jeg på falske grønne planter her i hus Så er ute etter tips om butikker evt, nettbutikker :-)
Hønemor30 Skrevet 2. mars 2013 #2 Skrevet 2. mars 2013 Jeg har sett det på plantasjen, men sånne baller som du snakker om har jeg også sett på interiørbutikker.
HeltAnonym Skrevet 2. mars 2013 Forfatter #3 Skrevet 2. mars 2013 Jeg har sett det på plantasjen, men sånne baller som du snakker om har jeg også sett på interiørbutikker. Hvilke interiørbutikker da? :-)
Hønemor30 Skrevet 2. mars 2013 #4 Skrevet 2. mars 2013 Feel og kremmerhuset i hvertfall, som jeg kommer på i farta Men som sagt plantasjen har, de har jo ganske mye utvalg i plastikk blomster
Fae Skrevet 2. mars 2013 #5 Skrevet 2. mars 2013 Min mormor ville drept deg om hun leste dette:"Det heter kunstige planter" Hehe. Jeg fikk så ørene flagret da jeg var liten og spurte hvorfor hun hadde så mange falske planter
Lyckelin Skrevet 2. mars 2013 #6 Skrevet 2. mars 2013 Tror de har noen på europris også, hvis jeg ikke husker feil?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå